Daquiry Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har kjøpt denne bamsen, og det ser ut til at den funker som bare f''''!!!! JIPPI!!!! Kommer med tilbakemeldinger senere!!
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Jepp:) Vi fikk en slik i gave på sykehuset - og den er helt genial. Bruker den ikke så mye nå lenger (hun er 8 uker), men de første ukene ville jeg ikke vært foruten! Husker jeg tenkte: "åh, så teit, funker helt sikkert ikke", men jeg er veldig glad den fikk en sjanse:)
Daquiry Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2009 Det er denne: http://www.princelionheart.com/site_uk/n_bc_0024b.html Den har lyd fra livmoren som roer babyen. Helt genial!!
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Er en kosebamse som lager "fosterlyder". Et evig sus i mine ører, men skal visst være lik den lyden babyen hørte inne i magen. Jenta mi roet seg veeldig iallefall! Sovnet så godt når vi satte på den:)
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Den vi fikk var kjøpt på Babyshop, men sikkert samme poenget...
Arwen=) Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 Hvor mye kostet den på babyshop??? (løpe å kjøpe hehe)
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 Jeg aner ikke, vi fikk den i gave. Og de sa den var kjøpt på Babyshop. På pakken sto det at det lønte seg å begynne å bruke den så tidlig som mulig etter fødselen, men uansett senest når babyen var 4 mnd (da "virket" den visst ikke lenger hvis de ikke hadde blitt vant med den...). Vet ikke hvor gammel babyen din er, men tenkte det var greit å si, bare så du ikke kjøper katta i sekken:) Og den virker sikkert ikke på alle babyer, men her funket det veeeeldig fint. Eneste som "mangler" er fjernstyring! Haha! Den står og går i 5 minutter, også stopper den. Hvis snuppa ikke hadde sovnet ordentlig våknet hun da den stoppet - så jeg måtte opp å starte den hvert femte minutt! Den starter igjen av seg selv hvis hun skriker, men da må hun skrike høyt - og ingen vits i å vente på det:)
Arwen=) Skrevet 30. januar 2009 #9 Skrevet 30. januar 2009 Mini fisen min er bare 4 uker så da jeg vel innenfor rammene hehe... Skal sjekke det ut iallefall.. =D
Daquiry Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 30. januar 2009 Jeg kjøpte min her: http://www.ringoshop.no/estore/sokeresultat.asp
Cala75 Skrevet 30. januar 2009 #11 Skrevet 30. januar 2009 Jeg har en slik til gutten min. Kjøpte den ganske sent, tror det var like før han var 4 mnd. Funka bra lenge. Nå er han snart 6 mnd og på en måte ferdig med den. Vi har den beige. Kjøpte den til 499 på Barnas Hus. Kunne tenke meg å selge den faktisk.... Noen som er interessert? Ingen flekker eller noe på den. Har kun ligget ved siden av hode hans. Han har ikke tygget eller noe på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå