Gå til innhold

Noen som kan si sin mening?? hjelp!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på snart 30 år og har en sønn på 6. Bor vel stort sett alene med han da det har gått veldig opp og ned med barnefar.Han har ikke alltid vært like snill med meg og har vel fått konatantert at han har en del psykopatiske trekk. Jeg har slitt med depresjoner i mange år pga vond oppvekst/barndom og er nå på god vei til å bli kvitt dette. har i alle disse årene alltid prioritert sønnen min og vært en oppegående ressurs sterk mamma tross at jeg har vært deprimert. nå har det seg sånn at jeg har valgt å avslutte forholdet til barnefar. han skal desverre i fengsel i kanskje seks år.ufattelig trist. nå har det seg sånn at jeg har blitt gravid med p- piller. Hva i huleste skal jeg gjøre nå?? helt galt å beholde? orker jeg det? har i tillegg ikke så god økonomi, ønsker selvsagt at gutten min skal få søsken men?? er såå i tvil. er jo 30 år snart og? (glemte å nevne at bf ikke vil ha barnet pga hans situasjon, hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror, uten å vite helt sikkert, at det er hjelp å få som alenemor. Det økonomiske skal kunne ordne seg, og om barnefaren skal i fengsel i noen år, så kommer han til å ha lite eller ingen kontakt med barnet uansett tenker jeg. Du må bare ta hensyn til deg selv, ingen andre.

Er du i tvil, IKKE ta abort! Som det har vært sagt mange ganger her inne, du angrer aldri barnet du får. En annen som nettopp har skrevet her inne om sin medisinsk abort, tok den pga økonomi og det at hun kunne være alene - og angrer det. Jeg tror innerst inne du vil ha barnet, og klart det blir koselig for gutten din å få søsken.

Dette klarer du.

Stor klem!

Skrevet

Å få barn med en med psykopatiske trekk, som IKKE vil ha barn.. en gang til? nei huff, nå må du tenke deg om. Jeg har også barn med en med psykopatiske trekk, men jeg klarte å komme meg unna før han dro meg fullstendig ned i søla. Din mann skal attpåtil sone en svært alvorlig dom, og du er deprimert. Ikke gjør det. Ta vare på de du har, sønnen din må komme først. tenk at for en gangs skyld så sier faktisk gubben din noe vettugt. Du er enda ung, og kan få barn med en mann som elsker deg og vil deg godt, og som FAKTISK vil ha barn med deg. Å tenke på at sønnen din skal få et søsken er et lite fornuftig argument til å beholde, hvis du tenker deg om.

Skrevet

Tusen takk for svar. Det er dette de rundt meg sier også. Syns jeg og sønnen min har vært i gjennom nok med han. Kommer til å bli sittende helt alene i og med at jeg har 0 familie.Og venner har nok med sitt. Det er jo tross alt mine barn og. Ser hvor godt jeg har fått det nå som jeg har fått avstand til barnefar, sønnen min har blitt 6 år, begynt på skolen og er mye mer selvstendig.savnet etter en baby er stort men må nok leve med at det ikke går for en hver pris. Men kanskje senere.kanskje jeg er så heldig å møte en snill og god mann og evt. få barn da. er 5+3 i dag. føler meg fæl som mest sannsynlig kommer til å ta abort. da blir det spiral neste, ikke p -piller!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...