Gå til innhold

Går det altså an?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min hadde pause og jeg fikk følelser for en kamerat. Dette utviklet seg og vi endte opp i samme seng. Vi hadde sex med kondom, men prøvde litt uten også. Det gikk ikke for han. Dette var den 11. Det ble helt feil hele greia og vi endte alt der. Jeg og kjæresten min fant sammen etter en lang prat bare dager etter, vi hadde sex den 14. uten prevensjon.Den 16. var jeg gravid( ifølge ultralyd i uke 17) Jeg fikk vanlig mensen rundt det 20. og regnet derfor med at jeg ikke var gravid. Overraskelsen ble stor da jeg mnd. etter var 7 uker på vei.

Nå har jeg begynt å lure på kan kameraten min være faren? Vi hadde jo sex uten en liten stund, men det gikk jo ikke for han... men har hørt det skal bare en dråpe til liksom. Men har reknet med at det kjæresten som er faren, men nå begynner jeg å lure siden jeg fikk termindato som tilsier jeg var gravid FØR jeg fikk mensen rundt den 20.

Når man først begynner å tenke... hadde vært jævlig om ikke kjæresten min er faren , vi har det bedre enn noen gang!!

Fortsetter under...

Anbefaler deg på det sterkeste å finne ut hvem som er faren. Du kan jo gjøre dette etter fødselen med kameraten din uten at kjæresten din vet dette.

Kan hende kjærsten din ønsker å bli hos deg å barnet uansett utfall...

For alle inkludert barnet er nok det beste at sannheten kommer frem så tidlig som mulig. Lykke til!

Skulle d være den andres barn, så kan jeg aldri skjønne at kjæresten ønsker å bli hos deg, DERSOM du venter med å fortelle dette til etter en dna-test BAK hans rygg !!!

Ærlighet varer lengst, og skal dere bygge opp et godt forhold, så bør du si d som d er øyeblikkelig. Han kan da umulig bli sur for at du i et svakt øyeblikk søkte nærhet hos en annen, i så fall...

Kan han akseptere at du "rotet" d litt til et øyeblikk, så kan han også ønske å være hos deg, uansett.. Lykke til !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...