Gjest Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Hva synes dere om mine jentenavn tanker? Jeg er fryktelig glad i gamle navn som dere ser, men ikke de rare å sære... Jenny Selma Pauline Iverine
prebs Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Kule navn: ) Selma kunne jeg brukt selv. Jenny er ganske koselig. Iverine er så snålt at det blir kult. Pauline liker jeg ikke. Hva med: Nilsine Hansine Jensine Petrine Jakobine
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Jenny er veldig vakkert! Selma er fint. Hva med Edvine?
Hannah1982 Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Jenny og Selma er ok. De andre liker jeg ikke. Ingen av de kunne jeg brukt selv.
erteposen + 4 Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 Jenny og Selma heter jo så mange småpiker nå at de ikke er et gammelt navn lenger:) Pauline er et flott navn.
Anonymmammatil3 Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 Pauline synes jeg er kult! Jenny og Selma er jo blitt ganske vanlig med tiden.... Andre forslag er: Constanse Alette Othilie Nicoline
Nr-3-i-Magen Skrevet 30. januar 2009 #9 Skrevet 30. januar 2009 Jenny og Selma er fine navn, men Iverine går glatt inn i kategorien "sært".
klara klegg Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 Pauline er kjempefint, har selv en datter på 3 år som heter det.
MirandaC Skrevet 3. februar 2009 #11 Skrevet 3. februar 2009 Jenny og Selma er ok. Kunne ikke brukt de selv, men de duger ;-) Pauline synes jeg blir litt ''Paul''-aktig, ikke så glad i det. Men i så fall liker jeg bedre Paulina. Nicoline er kjempesøtt
MirandaC Skrevet 3. februar 2009 #12 Skrevet 3. februar 2009 Nilsine Hansine Jensine Petrine Jakobine Haha xP Stakkar de som heter det. Jenteversjon av Nils, Hans, Jens, Peter og Jakob ;p haha, spesielt hvertfall da ;p
plass'n Skrevet 4. februar 2009 #13 Skrevet 4. februar 2009 Går du inn på Navnguiden vår, vil du nederst finne en lang rekke artikler om navn, bl.a en som heter Et navn som ingen har? Du finner også artikkelen ved å gå direkte til http://www.barnetmitt.com/felles/bryllup_og_daap/et_navn_som_ingen_har
molino Skrevet 4. februar 2009 #14 Skrevet 4. februar 2009 Jeg liker Pauline godt!!! ...og litt Selma kansje. Liker også navn som Nikoline, Othilie, Mathilde, Olea, Alida, Oline,
minesnuppami Skrevet 4. februar 2009 #15 Skrevet 4. februar 2009 Liker også gamle navn som ikke så mange andre har. Har sansen for navn som slutter på -ine, feks Jakobine, Helmine, Oline osv. Liker også Klara, Agnes og Sigrid. Har ei datter som heter Pauline, så det er selvfølgelig verdens fineste navn:)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 6. februar 2009 #16 Skrevet 6. februar 2009 Liva, Hennie, Lilly, Anna, Teodora, Dorthea, Sigrid, Signy, Signe, Oline, Jenny, Ingrid, Siri...det er såååååå mange fine "gamle" navn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå