husmus &2 Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Hvordan ser varmeutslett ut? Lille prompen har fått litt utslett som kan minne om melkeutslett på brystet. Nå får han bare mme, så da er det åpenbart ikke en reaksjon på mine hormoner. Tanken slo meg at det kunne jo være varmeutslett? Endelig et bevis på at jeg kler han for varmt i vognen mon tro?
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Hei. Jeg lurer på om gutten vårs har fått varmeutslett. Han ble liggende og skrike i vogna litt for lenge en gang rett over nyåret(men det er en annen historie, og mor er fortsatt lei seg), og siden da har han hatt sånne småe prikker på magen. Minner om morsmelkutslett som du sier, sånne hormongreier. Lillegutt hadde ullbody innererst, strømpebukse i bomull, ulljakke, kjørepose i ull, og sist oppi termoposen. (Var nærmere -10 den dagen.) Han var søkksvett da jeg tok han inn. Og mistenker at utslettet kommer av varmen og svetten:(
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Bruker forresten ikke ull som innerste lag lenger. Det må i så fall være sånn body som ikke er 100% ull, som er av annet stoff på innsiden (Joha eller hva det merket på Reflex heter).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå