Gå til innhold

orker snart ikke mer..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke hva som har skjedd eksakt, mye de siste 4 årene.

føles som om jeg gradvis, har mistet totalt krefter, selvtillit, livsglede og mot...

føler meg mislykket som mor, kone, venn(inne) og menneske. har prøvd å prate med min mor, alt hun sier er at jeg må tenke på hvor heldig jeg er som har friske barn ol... dette gir meg en følelse av egoisme, og at jeg er bare en utakknemlig misfornøyd person..

så har igrunnen sluttet å prate om det... venner har jeg ikke mange av lenger.

jeg vet bare ikke hvordan jeg skal komme meg ut av dette her..

til tider føles det helt håpløst, å gruer meg til resten av mitt liv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei... Moren din har ikkje peiling...sorry for å sei det sånn men. E nok det beste hu kom på å si til deg for å prøve å trøste. Men en må ha vært der.

Nå har ikkje eg barn, men har forsømt både samboer og venninner i tide og utide. Heldigvis er det noen få som har holdt ut med meg.

Beste rådet eg kan komme på å gi e å ta kontakt med lege/psykolog. Har akkurat starta prosessen sjøl nå. E forferdelig å ta tak i det. Og ikkje nødvendigvis så kjekt å måtte gå igjennom...en ser segsjøl veldig godt! Men til slutt så komme en ut på andre siden...og kan endelig være segsjøl!!

Og eg tror ikkje noe på at du e utakknemlig og egoistisk.

Men ta kontakt med lege e.l. Du trenger å bli styrt i rette retningen. Og det e det en får hjelp te...noen som peiker en rette veien...

Lykke til. Håpe det blir bedre snart!!!

*anonym klem*

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Alt er bare negativt for tiden. Jeg er så lei av å føle meg mislykket.

Sender deg en trøste klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...