Gjest Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 min gutt på 6 uker sover i max 5 min før han våkner!! og om han en sjelden gang sover litt lengre så ser jeg at han sover veeldig lett,lukker opp øynene og kikker og lukker dem igjen..akkurat som han bare ligger å slapper av-- når jeg går tur i vogna me han ute så sover han godt.men nytter ikke å ta vogna inn å la han ligge der,da vil han opp me en gang.. samme om han ligger med meg eller alene så sover han ikke lengre,noen andre som og har det sånn?? Noen tips?? :-)
LilleBjella Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Min var også sånn i børjan, det gikk seg til. Sov kanskje lenger enn fem minutter, men ikke så lenge at jeg faktisk kunne sove samtidig. Han lærte seg dette etter hvert. Nå er han elleve uker og sover alt fra en halv time til en time i seng eller når vogna står i ro. Vi bruker smokk, og når vi skal legge han i f.eks. vogna, må vi insistere litt på at han skal sove der. Inn med smokken og trøste litt flere ganger. I dag sovna han på flekken da han skulle ta seg en lur der. Så de må vel bare lære seg dette også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå