gilgi Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Kjære snille deg, kan du ta en titt på meg. Når blir jeg gravid Kjønn Antall barn Gjerne noe annet som dukker opp. Setter stor pris hvis du kan svare på noen av spm. mine. Tusen takk på forhånd. Jeg 311071 han 150772 sønn på 2 år.
stratosen_er mamma_ Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Heisann Dillo;) Føler en graviditet på deg om ikke så lenge, februar/mars mest sannsynlig...kjønn er jeg litt usikker på for jeg får ikke opp noe konkret ang d desverre.....ser to til tre barn på deg....mulig du får en om noen år(attpå) men jeg føler at d ikke er helt bestemt enda og at den muligens kan komme uten at den er planlagt:) ellers så ser jeg deg som ei positiv og livsgla jente, du er i et godt og stabilt forhold og d føles som økonomien også er stabil.... Virker som du er ei jente som liker å ha kontroll og struktur i hverdagen din... vet ikke hva annet du lurer på jeg??? Ønsker deg masse lykke til med babylaginga;) klem til deg og god helg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå