gilgi Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Kjære snille deg, kan du ta en titt på meg. Når blir jeg gravid Kjønn Antall barn Gjerne noe annet som dukker opp. Setter stor pris hvis du kan svare på noen av spm. mine. Tusen takk på forhånd. Jeg 311071 han 150772 sønn på 2 år.
LINEDRI Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Kära vän, ge inte upp hoppet, det är det jag får upp dig, jag ser två barn till på dig. Kön vet jag inte. Det jag får upp är just som om du har eller är på väg att ge upp hoppet om barn, jag ser mycket stress i ditt liv/ din omgivning. Jag ser att du är ledsen inombords. CHILL OUT även om jag förstår din stress/ oro. Många kramar Elina
gilgi Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 Tusen takk for så rask svar. Du virker så varm og snill menneske Elina. Du har helt rett i at jeg stresser med barnlaging. Jeg blir jo eldre og eldre for hver dag. Jeg er jo tross alt 37 år nå, føler liksom at tiden flyr fra meg. Har nå prøvd i 2 år, hadde en SA i okt. 2007. Har ikke klart å bli gravid siden. Tidligere har jeg mistet englegutten min helt frem til terminen for 4 år siden. Uff det er ikke bare bare å bli gravid skjønner jeg. Er så glad for at jeg har sønnen min som betyr alt for meg. Igjen tusen takk.
LINEDRI Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Å tack för den fina komplimangen, det värmde. ) Och kom ihåg det finns kvinnor som blir gravida när de är 45 så stressa inte, mycket beror på stress och oro, provat massage (t. ex aromaterapi) eller akupunktur? Jag ser två barn på dig, förmodligen tvillingar! Ge absolut INTE upp! Bara att sända PM till mig om du undrar över något längre fram. Jag vill dock helst spå några veckor efter första spådomen.
gilgi Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 Tusen takk vennen. Det varmer virkelig med svar fra deg. Ble jo helt rørt jeg. Har faktisk bestilt time til akupunktur neste fredag. Skal holde deg oppdatert. Tusen takk for at jeg får lov til å ta kontakt med deg via PM, setter stor pris. Ønsker deg også alt godt. Klem
LINEDRI Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Jag önskar dig all lycka, jag tror akupunkturen kommer hjälpa mycket! Var bara inte otålig utan ge det en längre chans...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå