Gå til innhold

Kan noen anbefale vognpose til vårbruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært veldig fornøyd med min odenwalder lammy xl - men bor i Stavanger og innser at den snart er for varm. Kan noen anbefale en vognpose som passer til 8 - 14c, eller er det meningen at man skal bruke dyne og tepper når temperaturen er såpass høy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min ble født i mars, og jeg brukte dyne og pute på lammeskinn i vogna fra midten av april tenker jeg... Hadde på gutten ulldress. Bor på østlandet nær Oslo.

Skrevet

Hadde akkurat tenkt å legge inn et spørsmål om dette selv. To sjeler og en tanke :)) De har noen kjempegreie for våren på Reflex som jeg har tenkt litt på, kanskje vi kan se på dem neste uke?

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Er fra Rogaland selv, så skjønner godt hva du mener. "Vinteren" varer ikke akkurat lenge. Vi har også Odensälder. Nå bor vi i Oslo-området, men ser at den blir nok for varm utover våren her også. Dyne funker sikkert greit i bagen, men ser for meg at det er hakket mer praktisk med en pose i sportsdelen...i hvert fall for meg som har OTH. Og en vårpose kan vel også brukes som en høstpose...litt som en "overgangsjakke" som min mor så pent kaller det.

Jeg vet at OTH har en egen pose, som visstnok ikke er så tykk. Ellers har jeg ingen ide, og ser fram til dusinvis av andre svar på tråden.

Skrevet

Det er sant.. dere vil jo bruke sportsvogna når våren kommer, da er det mer praktisk med en pose ja... Min lå jo i bagen fra mars til septemer.

Skrevet

Hm! Kanskje jeg ikke skal gå til innkjøp av pose enda da? Tenkte jeg skulle kjøpe easykid, og trodde man kunne bruke de på våren også. I utgangspunktet hadde jeg vel tenkt pose og teppe, men kanskje lammeskinnsposen min som jeg hater og lykkeli&gla elsker passer bedre på den tiden.

Håper flere kommer med glupe innspill her!

Skrevet

heheh, ja du vet husmus, det GENIALE m den GENIALE lammeskinnsposen er at den er så fin og temperaturregulerende, vettu, så kan brukes i all slags vær;) Bare droppe teppet inni, så duger den vel til litt mildere vær også vil jeg tro..Problemet ligger vel heller i at den nok vil bli for kort om et par mnd, og hva gjør jeg da..?

Skrevet

Jeg har faktisk sydd vårpose... Og det kan jeg love dere var kjekt altså. Og hvis dere tror jeg er synnsykt god til å sy, så tar dere feil. Jeg hadde ikke sydd siden ungdomsskolen. Men det var faktisk lett og greit...anbefales hvis man har symaskin disponibelt..:)

Skrevet

Leen, har du "oppskrift" på hvordan du sydde den, og hvilket stoff ++:)?

Skrevet

Hei, jeg kjøpte en Easywalker Fleecepose sist vår. Er knallfornøyd. Den bruker jeg hele året utenom vinteren.

Snedig da jeg kan ta av frontdelen og bruke kun det bakerste som sitteunderlag. I tillegg er den passe varm høst, sommer og vår.

Brukte dyne i starten men det er så snart at den ramler ned på bakken og blir skitten. Synes det er greit med pose jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...