Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg har en liten syk gutt her,så dere må regne med litt ventetid når det gjelder englekortene..Tar litt etter litt..

Ha en fin kveld=)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God bedring til den lille syke gutten din!!! Håper det går over snart!

Når du får tid, vil du se litt i englekortene dine ang meg da?

Lurer på om du kan se kjønn, og eventuelt hvordan fødsel vil gå!

Beate- 180682

Termin - 160309

Håper du får en fin kveld også selv med en syk gutt!

Skrevet

Englekortene er litt vanskelig å spå i kjønn..Og det er bare disse jeg konsentrerer meg fullt om for tiden...

Men trakk et kort på deg ifht fødsel..

Opal

"Dine barn på jorden og i himmelen er lykkelige og tatt godt vare på av Gud og englene"

Dine bekymringer for dine barn har blitt mottat som bønner her i himmelen.Vi forstår din engstelse,så vi omgir sjelene og kroppene til dine med vår kjærlige omsorg...Dette er en tid hvor du kan overgi dine barn til Gud,og vite at dinSkaper er deres sanne opphav.Gud er ren kjærlighet,uten fordømmelser eller vrede.Han vil aldri kunne svikte deg eller dine barn-han ønsker det heller ikke.

Som en av dine barns skyttsengler våker jeg over dem ustanselig.

Jeg går aldri lei av å holde øye med dem,for nåe jeg ser på dine barn ser jeg deres guddommelige lys.Jeg ser deres sanne fullkommenhet,deres godhet og uskyld.jeg ber deg om å se dine barn gjennom mine øyne.Dette vil hjelpe deres kjærlighet og lys til å vise seg.Jeg elsker deg,jeg elsker dine barn,og dine barn elsker deg."

Lykke til..Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...