Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har nå gått på reductil i 3 uker. Og merker forsovet at jeg spiser mindre.. Kan også være fordi jeg er veldig bevist på og spise mindre også.. Men: hvor fort begynnte dere å gå ned i vekt? Jeg er flink til og holde meg unna digg i uken, redusert mengden i helgen.. Jeg trener 3dager i uken og prøver virkelig og gjøre en innsats her.. Men jeg syntes ikke det skjer noe på vekta... Det er det samme grusomme tallet som lyser mot meg...Litt deprimerende.. Har lagt all prøving på hylla for og gå ned i vekt slik at et svangerskap blir bedre... Men er jo ikke veldig motiverende at det ikke skjer noe.. Går på 15mg.. takk for svar=)
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 hei håper dette kan hjelpe deg litte grann.. for i fjord gikk eg på grethe rode og da fikk vi beskjed om at det er veldig viktig å ta målbandet å bruk det rundt magen, hals, lår og bryst for det er ikke bestandig at kiloene går av men du går inn i midjen i stedet. for vist du har begynt å gå meir turer enn du har gjort før så kan kiloene stå i rod en stund men gå inn i måla alikevell
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Jeg gikk på 10 mg.. Gikk ned 0,5-2 kg per uke, litt avhengig av hvor i syklusen jeg var. Mistet matlysten fullstendig, så måtte "tvangsspise" litt.. Måtte slutte med de etter kort tid pga leverprøvene mine gikk opp.. Klarte likevel å gå ned 20-22 kg på et halvt år. Endret kosthold og begynte å gå litt mer. Holdt meg stabil i snart et år nå. Kunne gjerne gått ned 25 til.. men.. har ikke blitt motivert til å anstrenge meg noe mer foreløpig. Prøver å bli gravide nå.. er i 8.pp. Lykke til videre! :-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Jeg gikk på Reductil for noen år tilbake, og gikk vel ned rundt 20 kg på noen måneder (4-5 mnd). Jeg spiste ikke mye i utgangspunktet, så det gjorde ikke store utslaget på apetitten min. Det som derimot skjedde, var at forbrenningen min ble mye bedre - den har jeg slitt med i alle år (mye pga jojo-slanking, og at jeg ofte har spist for lite rett og slett. Forbrenninga mi er helt ødelagt). Jeg mener å huske at det tok litt tid før jeg begynte å se virkningen av de. Problemet for min del, var at jeg utviklet hypertensjon (høyt blodtrykk) pga Redcutil..- Ironisk nok hadde jeg ikke slitt med det tidligere, på tross av overvekt, men fikk det altså av Reductil enda jeg hadde gått ned rundt 20 kg i vekt !!). Jeg måtte stoppe å ta Reductil, og begynne på blodtrykksmedisiner, noe jeg fremdeles går på den dag i dag (og sannsynligvis må gå på resten av livet)...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Har også brukt dette, i to runder. Første gangen gikk jeg ned en hel del og følte for første gang i livet at jeg kunne være stolt av kroppen min. Lubben var jeg jo, men følte meg så fiiin. Etter at jeg sluttet, gikk jeg opp igjen, til tross for trening med vekter, svømming og turer i marka. Ser ut til at kroppen er programert til å holde seg på vekt 20 kg over normalen:( Så prøvde jeg en runde til og da funket ikke pillene i det hele tatt, fikk bare hjertebank og søvnproblemer så dette skal jeg aldri bruke igjen. Tør rett og slett ikke! Vekten får være som den er, nå gidder jeg ikke mer av kurer og piller, får spise sunt og være aktiv så blir det som det blir!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 gikk på reductil for noen år siden og gikk da ned 36kg.. men sliter litt med vekta, så skal igjenom en slankeoprasjon en kort tid etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 anbefaler virkelig ketolyse kuren jeg da.. det er en kur man spiser mindre karbohydrater og gikk på den i noen månder og blei kvitt 20 kilo på ett blunk blei helt sjokket at det virkelig gikk ann m mat liksom.. blei gravid etter jeg slutta med den kuren:) virkelig anbefalt=) www.ketolyse.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå