Gå til innhold

Hva synes dere om Minni (Minnie) ? Og evt mellomnavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med feks

Minnie Oline

Minnie Marie

Minnie Andrea

Minnie ......

Minni olava

jeg setter en knapp på Minnie Oline.

Men hva hvis det blir en gutt? Trenger et bra navn som passer til olivia..

Har tenkt på oskar, men det er kanskje litt kjedelig..

Annonse

Vel, jeg har en gammel oldemor som het minni og det har aldri vært noen som har forbindet det med minni-mus. Minni er et fint, gammelt navn og litt uvanlig, men ihvertfall ikke et av de teite motenavnene som alle løper etter.

Minnie liker jeg ikke, men må i så fall skrives Minnie. Forbinder det bare med Minnie Mouse, eller noe som er lave, ''Mini''. Olivia er kjempefint, tenker litt på det navnet hvis jeg får flere barn :) Oline blir for likt Olivia. Hva med Adriana og Olivia? Kjempesøte navn ;)

Annonse

Man venner seg jo til et navn, og må da slutte og henge seg opp i at en 50-talls tegneseriefigur også het det, hallo, olivia også er jo kona til skipperen, men det er liksom ikke er problem fordi om. Jeg skjønner at det hadde vært litt rat om vi hadde kalt ungen for Donald eller Klodrik men Minnie er jo faktisk et vanlig navn. Så vær så snill, dere som svarer, slutt å heng dere opp i Minnie Mus!

Vet du hva? Har tygd litt på Minnie, og det er jo faktisk kjempesøtt! Klarer både og forestille meg en søt liten jente med navnet, en voksen og en gammel dame. Hvis dere liker det, gå for det! Minnie og Olivia hørs bare herlig ut!!:)

Men hun kan ikke hete Minnie Oline, da Oline blir altfor likt Olivia..:o Hva med Minnie Sofie? Sofie heter datteren min, og synes det er så fint med Minnie;)

Jeg bare lurte på hva du synes om Julianne? Det passer perfekt! Olivia og Julianne..:):)

Minna er også fint, hvis dere ønsker et annet alternativ.

Tenker dere bruke begge navnene? Jeg har sansen for dobbelnavn som begynner på samme bokstav, da Minni(e) Marie av dine forslag, eller Minni M....

Hvis dere ikke kommer til å bruke begge navnene synes jeg ikke det har noe å si at Oline er litt likt Olivia (kjempefint navn forøvrig:-)) Har Olivia et mellomnavn?

Guttenavn.. tja, Kornelius eller Sokrates?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...