Gå til innhold

jeg mistet marken min i uke 13+6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.jeg vil først beklage at jeg ikke har vært inne her på en stund.lørdagen som var mistet vi barnet vårt,jeg hadde en styrt blødning og en slags fødsel.smertullt.jeg hadde tatt ultrlyd bilder som viste en liten mark som hoppet rund i magen min og tok det opp på film på min,jeg var så stolt.jeg megynne å så smått å kjenne liten rørelse.legen sa også at alt var i orden.jeg må innrømme att jeg hadde en liten stemme som sa at det er noe som ikke stemmer,mye vondt i magen og i kors ryggen.så jeg sjekket igjen.men fikk igjen beskjed om at alt var bra,jeg har sørget og sørget.Men jeg må fortelle dere at samboerern min hadde jeg ikke klart meg uten.han har trøstet meg,oppmuntret meg og vært der for meg.det viktigste han sa til meg var[vi prøver igjen vi jenta mi]jeg fikk nydelige roser og masse kjærlighet.jeg ser på dette som en ny sjanse ikke ett nederlag.klem til dere alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å neeeeiiiiii! Lille fia da..... Uff, jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg annet enn at jeg tenker på dere og sender dere en stor trøsteklem!

Skrevet

Trist å høre :( Godt du har en så støttende og go samboer, dem er gode å ha dem :)

Da får vi krysse fingrene for at det går bedre neste gang!

Lykke til!

Skrevet

Neeei så trist!!!:´-( Livet er så urettferdig noen ganger!

Sender deg en stoor trøsteklem! Håper du blir raskt gravid igjen og at spira blir der i 9 mnd. Masse lykke til!

Skrevet

Huff da, lille fia... Det var jo ikke sånn det skulle gå!!! Men så godt at samboeren din har vært der for deg i den tunge tiden.. Vil bare gi deg en god klem, og håper det klaffer igjen for dere snart!!

Skrevet

Off nei å nei så trist :-(

Masse masse lykke til videre, ta godt vare på hverandre i den vanskelige tiden....

*klem*

Skrevet

tusen takk for støtten ,jeg vet at det ikke er lett å si noe i slik sitvasjon.men takk maddemor

Skrevet

hei marion.ja vi hopper rett inn i det igjen,skal skrive litt om dette litt senere.

Skrevet

ja det er

ubeskrivelig vondt,det hjelper å snakke om dette nå.

tusen takk dreamer

Skrevet

det er helt riktig det du sier.klemmer og gode ønsker gjør meg godt.tusen takk trille tralle.

Skrevet

tusen takk for det dodillmammatil2

Skrevet

jeg setter veldig stor pris på at dere støtter meg ..jeg er så glad jeg har noen å snakke med så tusen takk til dere alle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...