Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal nå snart i gang med et nytt icsi forsøk. Fordi vi har kjøpt en "tre pack" har vi ikke noe valg om vi også skal kunne benytte oss av det siste forsøket. Men så har jeg etter vårt siste forsøk blitt deprimert og har begynt på antidepressiva (cipramil). Jeg går også i terapi, men er satt på antidepressiva for å "begrense" effekten depresjonen. Hadde også depresjon for et par år siden, og det anses nå som viktig å "bryte" en ond sirkel med tilbakevendende depresjon. Er det noen av dere som har erfaring med retningslinjer vedr. prøverør og antidepressiva (SSRI). Legen gir uttrykk for at det ikke er noe problem å bli spontantgraid og gå på Cipramil, men virker svært usikker når det kommer til prøverør. Er det noen av dere som har erfaring med denne problemstillingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte slutte på antidepressiva før forsøket startet.

Både min fastlegen samt legene på Riksen var enige om det, men det har gått ganske greit. Startet med alternativbehandling og er helt pillefri nå.

Skrevet

Hei og tusen takk for svar.

Når du sier før forsøket startet, betyr det da også før nesespray? Så fint at det går bra med deg og at du ikke har fått tilbakefall. Lykke til med prøverørsprosessen du også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...