*tyren72* Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Hei der. Dere virker så flinke og håper dere kan se litt på meg. Jeg og sambo har hatt 4 ICSI forsøk uten at det har blitt noe ut av det, og vi har satt alt på vent nå en stund siden dette har blitt tøft på kropp og sinn... Men kan dere se om vi noen gang får en liten en sammen og må vi ha hjelp eller er vi så heldige og klarer det på naturlig måte og evt når blir jeg gravid?? Jeg har barn fra tidligere men ikke min sambo.. Tusen takk for alle svar.... Jeg 16.05.72
vekt81 Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Englenes veilledning til deg: Merlina "du er forvirret og ubesluttsom fordi du ikke har nok informasjon.Undersøk nærmere eller få kyndig veiledning før du tar en avgjørelse" Du har følt det som om du løper i ring etter halen din,og du ser på den ene muligheten etter den andre.Denne ubesluttsomheten sliter deg ut,kjære du!Årsaken til at du er forvirret er at du ikke har nok informasjon til å ta en kvalifisert avgjørelse.Dine valg ser veldig like ut nå,men ved en nærmere undersøkelse vil din avgjørelse bli mer tydelig. Du kan begynne med å be til Gud og englene om å komme til deg i dine drømmer og gi deg informasjon.Så kan du be dine følelser om å gi deg veiledning .Dette betyr at du forestiller deg hvordan det ville være å ta denne avgjørelsen .Så kan du forestille deg hvordan det vil være å ta det andre valget.Gå dypt i deg selv og legg merke til hvordan kroppen reagerer når du prøver ut de forskjellige mulighetene.Hvis det strammer seg i magen og i kjevene er det et tegn på at noe ikke er riktig.Hvis ditt hjerte strømmer over med varme er det et tegn på at du er på rett vei.Før du tar den endelige avgjørelsen ,be om råd fra vise venner og lærere som har erfaring og intuisjon til å veilede deg." Lykke til=) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå