Gå til innhold

Er sinnsykt skuffet over meg selv nå :o(

Anbefalte innlegg

Manet meg opp og troppet opp på Augustin noen få minutter over ett. Men der var det så utolig mange barnevogner at jeg hadde inegen anelse om hvem som kom herifra.

Feiget ut, snudde og ruslet en tur og tittet litt rundt.

Manet meg opp på nytt og gikk tilbake en halv time senere i håp om å få en åpenbaring om hvem som kom herifra.

Følte meg passe dum der jeg gikk inn igjen for jeg var ikke akkurat den mest anonyme der jeg gikk i skrikende lilla ulljakke og Bugaboo, ha ha ha. Følte alle glante og tenkte "Der kommer hun IGJEN, ha ha ha".

Tror jeg kanskje kanskje skjønte hvem som var fra Dib, men våget rett og slett ikke gå bort og spørre.

Så sånn endte mitt Dib-treff.

Det verste er at jeg er ganske selvsikker. Kan si at jeg liker det jeg ser i speilet når jeg har fikset meg, men kan også gå ut i butikken usminka selv om jeg da ikke liker det jeg ser, he he he.

Men å gå bort til andre jeg ikke kjenner, om så bare for å spørre om de er fra Dib, gjør meg usikker som en liten fjomp.

Grrrr, blir gal på meg selv for det,

Ja ja, dette var mitt lille frustrasjonsutbrudd idag :o/

Fortsetter under...

Heisan!!

Vi var tre stk som møtte. "Høst" , "MrsNina" og meg selv. Vi satt i kroken inn mot vinduene mot lekerommet. Vi prøvde å speide litt rundt, men det er ikke lett å se hvem som dib eller ikke.. Vi tre satt å lurte på om det var flere der bare det at vi ikke hadde funnet hverandre..

Og jeg forstår deg godt. Det er ikke lett å manne seg opp til å spørre. Jeg var første gang med forrige gang og var ikke høy i hatten når eg ankom galleriet.. Ved neste treff legger vi ut "kjennemerker" eller hva???

Vi tre hadde det veldig koselig men det er alltid kjekt med flere..

Håper du klarer å manne eller kvinne deg opp til å komme neste gang.

Så dumt! Vi som speidet for å se om det var noen som satt alene og så usikre ut... Husket til og med fra et tidligere innlegg at du har Bugaloo vogn, så det var rart jeg ikke så deg. Jeg så heldigvis et kjent ansikt da jeg kom, ellers hadde jeg og vært veldig usikker. Ja, skal ha litt mot for å spørre om det er dib-treff. Som "tre gull" skriver, så ma vi ha kjennetegn for å finne hverandre neste gang.

Ha ha ha, da var det dere jeg så andre gangen jeg var innom som jeg trodde at kaaaaaanskje :o)

Ja ja, sånn er det når jeg ikke var tøff nok. Tenkte på det med kjennetegng når jeg kjørte dit, et ark med Dib på på bordet eller noe. For jeg kan ikke være den eneste som ikke liker å gå bort til noen jeg aldri har sett før og bare sette meg ned.

Hadde tatt seg ut om tre venninner som tilfeldigvis fikke barn samtidig var der en tur, og som kom ei gal kjerring plutselig bort, satte seg ned og skravle med dem, ha ha ha.

Annonse

Ha ha ha, jeg så dere som satt på lekerommet også. Satt ifra meg vogna og var på vei inn, tenkte at barna var for små til at lekerommet var det rette stedet å treffes.....så jeg feiga ut der også og snudde.

Så det stoooore cluet her er å ha et signalment neste gang.

....så foresten ei som kom alene ut døra med barnevogn da jeg kom, kanskje enda en som ikke viste hvem som var hvem??? :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...