km med 1+ hybelboer :) Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Begynte utredninga i forrige uke siden vi har prøvd i 3 år nå. Skal gå på pergo i 3 sykluser fremover og hvis ikke det gir resultater skal jeg på lap. E så nervøs for å la kroppen gå gjennom pergo med alle plaga d evt medføre hvis d ikke lykkes. Kjenne at d e vanskelig å være rasjonell for tia. D e mye tanka og følelsa som går gjennom hodet. Fikk på en måte den her babyprøvinga mye nærmere etter å ha vært hos gyn og eg kjenne at d e vanskelig å måtte ha hjelp. Når d e sagt e eg veldig gla for at d faktisk e hjelp å få. Vi har et barn fra før av og ikke i min villeste fantasi hadde eg trudd at vi skulle måtte trenge å få hjelp til en til. E d flere her som skal i gang med sin første kur og som kanskje oppleve litt av d samme som meg?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Jeg vil bare ønske deg masse lykke til! Pergo kan høres ganske skummelt ut, men for de fleste går det veldig bra. Alt jeg merka var litt hetetokter og vonde EL-smerter. Skjønner at lap høres skummelt ut, det er jeg og redd for. Men forhåpentligvis så blir du gravid på pergo:) Det er kjempebra at du endelig får hjelp, nå er du veldig mye nærmere en spire i magen. Krysser fingrene for at du blir gravid innen 3 sykluser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå