løkky82 Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Hei!! Finnes det noen aktiviteter i sentrum for meg og mini på 3 mnd? Babysang, kino, svømming, åpen barnehage eller annet?
Frøken Freken Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 JA - det finnes i hauger og lass:) Babykino klokka 12 på onsdager - lurt å bestille billett i forveien. Babytreff er det på bydelshusene - på Bergeland er det på fredager og på Varden på mandager. Åpen barnehage - hører at den i Imi-kirken skal være kanonbra (jeg er ikke kristelig selv, men vurderer å sjekke den ut) Frelsesarmeen har babysang, Mamastork har babymassasje (www.mamastork.no), og det har de i methodistkirken også, visst. Babysvømming er som regel lang venteliste - men pingvinen svømmeklubb har nettsider som informerer om deres opplegg. Og Stavanger kommune har også sånn babysangting på kulturskolen i Bjergsted. Spør på hesestasjonen - de skal være godt oppdatert, ellers kan sikkert www.stavanger.kommune.no ha informasjon om åpne barnehager i kommunal regi.
løkky82 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 TusenTakk:) Kansje jeg skal prøve meg på babykino og babytreff på Bergeland. Veit du noe klokkeslett? Og er det bare å dukke opp?
Frøken Freken Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 klokka 12.00 - kom i morgen, da kommer jeg og!!! Det er bare å møte opp.
jeg og go'jenta Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Imikirken har også babysang tirsdager og torsdager. Veldig bra opplegg- koster 30kr..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå