Gjest Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 tok på henne noen bukser jeg tenkte var altfor store. for et par uker siden så svømte hun i de.. men nå. nå er de akkurat passe :S hun er 4 uker i morgen.. dette går for fort kjenner jeg. plutselig skal hun konfirmeres som dere sier.. er jo ikke tull at tiden bare flyr..
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Det er sant det!! Jeg er allerede på det punktet at jeg savner de første ukene. Greit, det var et slit, lite søvn, stress med amming, grining både på meg og henne osv. Men da hadde hun tid til å ligge på brystet mitt og sove. Det aller aller beste i verden var å ligge oppå mamma eller pappa og kose. Nå er hun drøye 3 mnd og allerede skal hun ut og utforske verden. Har ikke tid til å bare ligge stille og kose lenger, sover best litt for seg selv... Snufs, nyter når hun "står opp" etter en lur og er superkosete og god og varm og lukter godt og og og... Det er nok sant som de sier at man koser seg mer med nr 2. Da vet man hvor altfor fort tiden går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå