Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 To uker på lørdag! Tror ikke hun plages av det, hun får bare mm. Men jeg synes nå det er veldig lenge allikevel... Tok tempen på henne i går, men ingenting skjedde. Hun er syv uker.
Stinamedgogutten=) Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 når de er så små tror jeg ikke det er farlig om de går så lenge..med gutten min skjedde det ofte at han ikke bæsjet på 14 dager..helt til han fikk fast føde..da kom det seg.visst det går enda lengre tid ville jeg ringt helsesøster..det er jo noe på apoteket du kan bruke,mn husker ikke navnet akkurat nå.kan jo prøve og få i han maltekstrakt på en måte. Lykke til:)
Kjukka Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Når de kun får mm, så blir de ikke forstoppa iallefall... og det er heller ikke uvanlig at det går 14 dager mellom hver bæsj!
mamarama og lille banan Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 kan de virkelig ikke bli forstoppet når de får bare mm? mini har vondt i magen, og ligger og trykker. han har ikke bæsjet på godt over et døgn, og han bæsjer vanligvis rundt 5 ganger om dagen. virker jo som det er full stopp :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå