Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere iherdige og flinke damer. Jeg er på besøk fra Bli-gravid-siden.. jeg var veldig aktiv her på assistert befruktning for noen år siden, fikk faktisk mange venner som vi omgås med den dag i dag. Jeg var så utrolig heldig og ble gravid på 2.IVF-forsøk, og har i dag skjønne tvillingjenter på 4 1/2 år.

Nå prøver vi igjen (på egenhånd, det er lov å håpe), og jeg leser under her et sted om babyklister?? Hva er det for noe? Og er det i tilfelle reseptfritt?

Ønsker dere alle masse, masse lykke til!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Scoobydoo!

Babyklister er et naturprodukt, som skal stimulere livmorveggen til å bli tykk, så egget skal feste seg lettere.

Om dette virker kan jeg ikke svare på, for jeg har ikke prøvd det selv. Men jeg er igang med 3. søskenforsøk og flaska står klar til bruk. Tenkte det ikke kunne skade å prøve :o)

Og ja, det er reseptfritt. Jeg har bestillt min fra Danmark. De sendte det som brev, så jeg bet. ingen toll, bare porto :o)

Har også lest her inne at noen hadde kjøpt det på helsekost her hjemme.

Her har du forresten en link hvor du kan bestille babyklisteret, om det skulle være av interresse :o)

lcgqdprhphklzntibrd kkxxdkoiektkylin

Masse lykke til med prøvingen på egenhånd!

Skrevet

Hei igjen, Heira.

Tusen takk for kjapt og godt svar. Dette skal jeg jammen prøve ut:-)

Ønsker deg masse lykke til med søskenforsøk:-))))

Skrevet

En ting bare: den linken fører til en slags belgisk side jeg ikke skjønte noe av??

Skrevet

Hehe... Tusen takk igjen, da prøver jeg denne linken:-)

Skrevet

Hei. Jeg har kjøpt min på apoteket i Trondheim. Vi har en apotek med homeopatisk avd :-)

Skrevet

Ok. Vet du om det er stor prisforskjell? Nettkjøp vs apotek/helsekostkjøp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...