Gå til innhold

det funker - dunstan baby language

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!!!! Vi har CD´n og jeg er hellig overbevist om at det er grunnen til at vi har et lykkelig barn. Han begynner å endre skrikene sine, men man kan fortsatt tyde det.

Jeg husker allerede fra barsel avdelingen at hun jeg lå på rom med gråt fordi hun ikke visste hvorfor babyen hennes gråt. For meg var det helt åpenbart å høre hva det var. Det høres kanskje dust ut, men for oss har det i hvert fall stemt på en prikk.

Skrevet

genialt... jeg kjenner igjen disse lydene! har hørt de mange ganger før.. så kjekt å vite hva de betyr da!

Skrevet

Vi kjøpte dette før datteren vår ble født, og det har hjulpet oss veldig!

Skrevet

Kan noen fortelle hva dette er ??

Skrevet

Vi også kjøpte dette på Baby Shop før barnet kom. Faktum er at dette har også hjulpet oss veldig til å forstå hva Anna vil. Vi sover stort sett godt om natten og babyen er snill som et lam. Om det bare skyldes Dunstan vet ikke jeg men at vi har fått mange gode tips er helt sikkert. Noe av den beste investringen vi har gjort tror jeg.

Skrevet

Hvis du går inn på nettsiden til dunstan, så ser du:)

Kort fortalt så er det ei dame med fotografiskminne for lyd, som begynte å kjenne igjen de ulike lydene babyen hennes lagde når han ville noe..

Når han var sulten lagde han alltid et skrik/en lyd med "nnn" i, pga tungen går opp i ganen når de er sultne eller noe:) Hør etter når de skriker så hører du nnn lyden..

Og når de trengte å rape var det mer skrik, og bleie hadde en egen lyd..

Bare å google det og gå på www.youtube.com så ser du videoer:D

Skrevet

Du kan se noen klipp på Youtube men skal du ha noe utbytte av det tror jeg du må ha ha hele DVD settet. Jeg er ikke så stiv i engelsk så jeg synes også de norske tekstene var nyttige. I tillegg masse av materialet som ihverfall ikke jeg fant på you tube, men prøv gjerne for å se hva det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...