Gjest Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Hei igjen. Så du ikke klarte å vente lenger, hvordan gikk testen? :0) Har ikke kommet noe lenger jeg. Skal på infomøte og legetime på tirsdag. Har heldigvis ingen bivirkninger av medisinene så langt. Krysser fingra for at testen gikk bra!
meg83 Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Hei! Så koselig at du tenkte på meg! Jeg testet for noen minutter siden.. Negativt.. Men føler meg litt dum, siden jeg testet om ettermiddagen når jeg bare er på rugedag 11... Spurte hun på apoteket, og hun sa det ikke hadde noe å si når på dagen man tester, men så jo i bruksanvisningen etterpå at man bør gjøre det om morgenen, som jeg jo egentlig også trodde jeg visste..hehe.. Skal uansett teste i morgen tidlig også!! Håper virkelig at dette ikke var det endelige resultatet!! Lykke til med legetime osv.! =)
*stjernebaby ønskes* Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 hei meg83 så kjedelig at det ble negativt idag.. men det er jo enda noen dager igjen til den1/2, så får satse på at du får positivt da... er sant at det ikke er så nøye om når man tar testen, men grunnen til at man sier morgenen er at urinen er mer konsentrert da.. men hvis man ikke drikker masse rett før man tester sånnn at urinen ikke blir tynnet ut så mye så er det samma når man tar den... men det visste du kanskje,men men... blir spennende å se nå da
meg83 Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 I kveld har jeg hatt en liten blødning også...huff..har vært så lei meg!! Mannen også =( Men så har det stoppet nå, så håper inderlig at det ikke kommer noe mer, og at jeg fortsatt har en mulighet til å være gravid...!! Selvfølgelig fikk vi akkurat i dag vite at to vi kjenner er gravid... Beklager at jeg ikke har fått svart på mailen, *stjernebaby ønskes*, men jeg har vært både opptatt og deppa i dag...skal skrive til deg i helgen =) God natt!
zone05 Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Hei forstår det blir deppa nå, og føler med deg... ta vare på hverandre og gjør noe som er posetivt for dere, det vi går igjenom er en lang prosess og mange følelser... tenker på deg... og håpet er der, til du helt sikker vet....
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Huff da, det var synd... Får en ordentlig nedtur hver gang det er negativt... Fra nå skal vi bare ha positive tester! Takk for det :0)
meg83 Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 Takk for koselige svar! Løpet er nok helt kjørt nå, ja...full blødning nå.. Skal teste på søndag likevel, selv om det bare er tull, men må liksom bare gjøre det likevel... Fikk så forferdelig vondt i magen og ryggen i går, før det begynte å blø...derfor lurte jeg på om det kan ha vært noe der først, og at det var en slags SA? Kalles det i det hele tatt SA så tidlig? Jeg har jo hatt en del symptomer fram til nå...
Lady-alice Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 BLIR SÅ SINT JEG!!!*ARRG*blir sint på den drit mensen/blødningen..ikke at jeg har fåt den enda..men blir lei meg og sint på andres vegne ----dette var trist meg83..men før du tar alle sorger nå ..så kan jo sjangsen være der enda..hvem vet?? ta testen..det skal jeg gjøre oxo hvis jeg får mensen/blødning.sånn for sikkerhets skyld...men jeg håper jo på det beste da...er bare på rugedag 9 i dag jeg da. tenker på deg:) klem Lurer på en ting...jeg går på crinone krem(vaginal)(progeserone) har lest at den utsetter mensen til du slutter med den..eller er ikke det tilfellet??kan man når som helst få mensen når/selvom man bruker den kremen. Tar 1 morgen og 1 kveld.
meg83 Skrevet 30. januar 2009 #9 Skrevet 30. januar 2009 Takk for aggresjon på mine vegne ;D Har lest masse på nettet nå og sendt mail til gynekologen min..så håper jeg kan finne ut av det her.. Men blir jo helt forvirra, for blødning, rygg- og magesmerter, som jeg har hatt nå, kan jo både skje ved SA og ved graviditet!! Blir helt sprø jeg av det her virrvarret av informasjon og dermed virrvarret i hodet mitt Har det heldigvis bra psykisk. Ser framover og er klar for ny AIH så raskt som mulig! =) Vet dessverre ingenting om Crinone...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå