Gå til innhold

Ligget store deler av svangerskapet?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har ligget meg gjennom store deler av mine sv.skap.

1. sv.skap lå jeg på s.hus fra uke 23/24 og fram til uke 34. Fødte uka etterpå. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde fødd før om jeg ikke hadde ligget så mye da.

Hadde premature rier og svak livmorhals.

Venter nå nr 3, og ligger mye nåogså( men hjemme) Samme m nr 2.

Enn du da? Må du ligge i ditt sv.skap?

Jeg lå fra uke 19 til 38. Var innlagt på sykehus fra uke 32 til 34 og fikk lungemod.sprøyter osv.. Var super flink til å ligge hjemme så gutten kom ikke før uke 38 :o) og jeg er så takknemlig og glad for at jeg var så streng mot meg selv og klarte ligge så lenge.. man har så mye igjen for det i ettertid.

Jeg lå store deler av svangerskapet, og var 100% sengeliggende fra uke 21 til uke 33. Jenta vår ble født i uke 36.

Lå på sykehuset fra uke 21. Fikk satt på nødcerclage da og fikk ikke komme ut av senga før i uke 33.

Det var slitsomt, mest psykisk, men vel verdt det når det førte til at vi ungikk veldig mange uker pramaturt barn....

Svangerskap nr 2 lå jeg fra uke 23 til 36. Hadde premature rier og nesten ingen livmorhals. 6 av disse ukene lå jeg på sykehus men gutten kom utrolig nok til termin. Denne gangen har jeg tatt det med ro og skulle ligge mest mulig, Men var ikke så flink på slutten så jenta kom i uke 35. Glad jeg gikk så lenge da for det er ikke mye komplikasjoner når det er kommet så langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...