Gå til innhold

valg av vogn til to tette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig usikker på valg av vogn til vår neste baby, da storebror vil være 20 mnd ved babyens annkomst. Da storebror ble født hadde vi en simovogn som vi solgte etterhvert da den var altfor tung å løfte inn og ut av bilen. Kjøpte en easywalker sportsvogn som vi er veldig fornøyd med og som også blir brukt i barnehagen. Nar nr 2 kommer må vi enten kjøpe bag til sportsvogna, men da må vi også ha ny vogn til storebror, siden han ikke kan sove i barnehagen uten vogn. Han går bare 50% i bhg, hva med de dagene han er hjemme og jeg skal gå tur alene med to små barn, har ikke så veldig lyst på tvillingvogn. Har også sett på phill and teds, men har ikke så lyst til at en liten baby skal ligge vendt fra meg hele tiden. Noen med erfaringer og tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i samme situasjon som deg.. og vet ikke helt hva jeg skal velge- har klart og stramme inn vognlista til, carena double swing, PogT twin - en av disse hvis jeg velger sideby side vogn- Men så har jeg kikket litt på tandemvogn oxo og der kan man jo ha baby mot deg... hmmm..

kan man forresten med carena double swinge oxo og denne er ikke så dyr....

Skrevet

Jeg har to tette kun litt over ett år i mellom så jeg måtte ha tvillingvogn.

Jeg kjøpte en Duowalker. Genial med todelt kalesje og en bag til minsten vendt mot deg!!! Den var jo i tillegg lett og liten - vi fikk den inn i vår lille bil! Jeg har vært veldig fornøuyd!!

Ser på nettsidene at de har fått en ny modell DUO nå med integrert solskjerm og nytt design.

Jeg har hatt Babytravel tidligere da jeg var dagmamma og synes denne Easywalkeren var 10 hakk bedre i trillekomfort - samtidig som den var enkel å slå sammen og opp.- En fordel at den er enkel i bruk når to barn griner og du skal ut av bilen....

Skrevet

Anonym - er det EasyWalker Duo du snakker om? Den har jeg sett på, men finner ingen som selger den. Mulig jeg er treg hehe hvor har de den??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...