Gjest Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 får jeg ring på fingeren i år? blir det flere barn på oss enn denne i magen, evt kjønn og når? 080377 og 050774 takk!!!
*Idae123 Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 jeg får opp at du blir gravid igjen, men usikker på når.. og jeg føler at det da blir en gutt.... ang. forlovelse, litt usikker, men av en eller annen grunn så tenker jeg valentinesday, men ta det med klype med salt... var inne på bloggen din, drit kule tattiser, hva betyr det som står på håndleddet ditt? den blomsten bak på ryggen din, betyr det tegne karma? spår du selv??
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 tusen hjertlig alle sier vi skal få en gutt, og siden vi nå har totalt 5 med mine, dine og vårt hehe så er det litt skremmende, men vi har begge slått oss til ro med at denne gutten alle ser vil komme, merkelig nok!!! blir spennende å se om det blir ring, tror den kommer i år, men har ingen magefølese på når selv den blomsten med tekst i på håndleddet mitt har navnet mitt på thai i seg. den andre er stjernetegnene mine det tegnet i lotus blomsten er det buddistiske tegnet Om og sies å være det universelle navnet for gud/lyset/kjærligheten (kall det det man ønsker det ) legger litt kort når energien er på topp, har vært lite nede nå som jeg sliter med masse auer i svangerskapet.. men send meg en pm så kan jeg jo se på deg når jeg føler meg i form klem
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 tror du forresten snuppa kommer før tiden?? hodet er festet, men bevegelig på 4 uken. jeg har masse nedpress og kynnere og nå ahr jeg også begynt å få mensmurringer og diare.. har ks dato 23 mars, så håper jo hun holder seg der noen uker til :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå