Gå til innhold

Oth eller Easywalker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig i tvil. Begge vognene virker veldig fine. Bagen til Easywalker er veldig tøff.

Noen tips, råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Easywalker er den beste!!

Den har mye bedre funkjson på regulering av ryggen. På oth er det kun en reim bak og ikke så godt for ungen..

Bagen er større og med tykkere madrass.

Easywalker er en mer stabil vogn!

Vi er utrolig fornøyde med Easywalker. Den er enormt god å trille:)

Skrevet

OTH har vist gått konkurs har jeg hørt.

Da hadde jeg ikke ville kjøpt den vognen!!!

Sikkert ikke særlig greit med reservedeler da.....

Vi kjøper EW.

Skrevet

Har ikke angret en dag etter at jeg slengte ut den gamle vognen og kjøpte en Easywalker i stedet.

Den er som en drøm å trille!

Veldig gode funkjsoner og mye sikrere enn den gml trehjulingen.

Skrevet

Det er vel ikke helt rett. De har økonomiske vansker og sliter men de er i en tillstand de kaller receivership. Det er noe annet enn konkurs.

Skrevet

begge vognene er veldig like og begge vognene er bra. Må nesten prøve og se hva som er viktig for deg. Stropp i ryggen er hvertfall ikke noe problem på OTH, har den selv. Valgte den fremfor EW pga kalsjen, designet og trillekomforten og at jeg rett og slett syns den er kulere. EW har en fordel på at den blir mindre sammenlagt og OTH har bedre på trillekomfort (har trillet begge, venninnen min har EW).

Men uansett hvilken du ender med blir du nok fornøyd

Skrevet

Har selv oth, men vurderte både ew og oth da vi kjøpte vogn sist. Vi skulle bare ha sportsvogn da, så tenkte ikke så mye på bagene. Men synes vel egentlig ew sin bag ser litt romsligere ut.

Grunnen til at vi valgte oth var:

-at jeg synest den var hakket bedre å trille

-den har etter min mening en bedre sittedel (dette vurderte jeg nøye), selv med den klipsen ble ew sin vel tilbakelendt i oppreist stilling. Synest sitteplaten og overgangen til ryggstøtten var litt stødigere på oth. Og elsker stroppereguleringen av ryggen, den er IKKE ubehagelig for barnet. Hele ryggen er avstivet med en plastplate + ramme så om den er festet med stropp eller glidelås har ingenting å si =)

-kalesjen på ew er åpnere, når jeg egentlig synest de begge er for åpne i utg.pkt så trakk dette ned for vår del.

Fordelen med EW som jeg så var:

-den blir mindre sammenlagt

-den har litt bedre demping (noe eg ser for meg har mer betydning når man har bagen på, den gynger ikke på samme måte som sportsvogndelen

-den er hakket billigere

HAr du vurdert emmaljunga cangaroo? Lest mye bra om den vognen, den har lunere bag enn oth og ew, noe lunere kalesje og man får fottrekk som ekstrautstyr (noe som gjør den enda lunere uten å måtte ta på regntrekket hver gang det blåser).

Den har visst også ganske bra demping - som igjen sikkert vil være en fordel om man skal bruke den med bag.

Har ikke sett den live selv, men ville absolutt tatt den med i vurderingen!

Skrevet

Anonym: Har du noen gang hatt en oth?

Jeg har nemlig trillet begge, og ew er ikke mer stabil enn oth. Jeg vil si de er ganske jevngode på det punktet.

Reimen på oth er heller ikke plagsom for barnet, det merker ikke noe til den.

Men utover det kan du godt få mene at ew er den beste vognen =)

Skrevet

Var ment til den første anonyme =)

Skrevet

Vær forsiktig med hva du kjøper! Jeg må nok vente noen måneder nå som OTH min er ødelagt...fikk jeg beskjed om fra forhandler siden de var konkurs...

Enden på visa var at jeg kjøpte meg en ny vogn på finn.no...

Er faktisk så fornøyd med den at jeg skal selge OTH `n hvis den blir grei igjen...

Skrevet

Jeg har bestemt med for en Easywalker - etter anbefalinger fra mine venniner. Den er utrolig god å trille!

Bagen er også stor!

Men ser fra nettsiden www.easywalker.no at det kommer en ny SKY og en som heter QTRO.

Vet ikke helt hva jeg skal velge...

Tips?

Skrevet

Tror nok dette er gode vogner begge to, men jeg ender nok opp med en Easywalker SKY 2009 modellen. Den har masse nye funksjoner og nytt design i følge brosjyren jeg sitter med her. Har en del venniner som er fornøyd med den gamle SKY også, men ser at det de ikke var så fornøyd med er endret på den nye.

Bagen er også stor og romslig og det passer meg bra ( Siden alle mine små tidligere har vært raskt store og lange)

Sjekk nettstedene til de forskjellige vognene - det er mye info å hente der.

www.easywalker.no

www.oth.no

Skrevet

Når kommer den nye Easywalker sky 2009? Og hvor mye koster den?

Skrevet

oth.no er forresten feil side! Man må søke på mountainbuggy.com ;o)

Skrevet

Jeg har 08 modellen av Easywalker og den kan jeg sette helt rak opp i ryggen. I tillegg har den full liggestilling og har gode fjæringer bak. Det som avgjorde at det ble Easywalker for min del er at den var stødigere- i allefall fant venninegjengen vår ut det etter utallige test på velting...

Også var bagen så mye større.

Hører at de kommer med en ny modell QTRO eller noe slikt... vet ikke helt hvilke fobedringer de har men den så kul ut!

Hører også at OTH er konkurs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...