Gå til innhold

hvorfor er barnet mitt trist og ulykkelig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

starter med å si at han er bare 10 mnd, så vi syns dette er litt rart...

helt siden jul har han bare grått å grått å grått, han starter dagen med gråting og avslutten dagen med gråting,

det er ikke sånn gråt som tyder på at han har vont noen plass, han får alle dags behov tilfredstilt, men han er så trist.

han er så lei seg, å begynner å gråte.

både jeg og far prøver alt vi kommer over, men nå er vi så utslitt av vi vet ikke hva vi skal gjøre lengere.

vurderte igår å bestille time til lege, men vet ikke om det er noen vits?

si meg, er det normalt at babyer er trist?

først tenkte vi at det var en fase i livet, der han rett å slett bare vil bestemme selv.

men det er ikke det heller har vi funnet ut i ettertid.

han er bare lei seg 24 timer i døgnet-konstant.

skal jeg snakke med hs først eller?

vær så snill å hjelp meg,

hilsen desperat og ulykkelig på mitt barns vegne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det hørtes ikke noe særlig ut.... Så fortvilende når man ikke vet hvorfor barnet gråter... Har dere vært hos lege/helsesøster? Ville fått sjekket ut om det var noe som plaget han rett og slett...

Skrevet

Jeg ville kontakta HS!

Skrevet

Jeg ville nok først sjekket ham hos lege for å utelukke sykdom, og deretter tatt kontakt med HS.

Skrevet

Uff, det gjør vondt å lese innlegget ditt, det gjør jo så vondt inni en når den lille ikke har det noe bra.

Det må jo være ett eller annet som gjør at han er så lei seg, tulla vår runder snart året har ikke hatt en slik periode. Hun har til tider vært litt frustrert før hun klarte å komme seg fremover, men det er jo bare bagateller sammenlignet med det du beskriver.

Jeg er enig med med hun over som foreslår å ta kontakt med lege. Jeg tror ikke det er normalt at de er så lei seg over så lang tid. Selvom det ikke virker som smertegråt kan det jo allikevel være noe som plager han.

Skrevet

har han fått alle tenner?...

kan det ikke være noe som plager eller irriterer han?

jeg ville også kontaktet legen.. gjør vondt i mammahjertet å lese innlegget ditt..

Skrevet

Vi har også ei på 10mnd. som gråter mye for tiden. Jeg mistenker en blanding av trass og frustrasjon over at hun ikke får til alt hun vil. Hun ser plutselig mulighetene for å gå, spise selv osv. men får det ikke til. På toppen av det hele er hun frustrert over at vi ikke alltid forstår hva hun vil.

Skrevet

Hei

Har en liten på 9 mnd som har hatt det sånn de siste dagene.

Han er så trist og lei, og han som pleide være en sånn gladgutt.

Han gråter ikke direkte, men det er mer kraftig sutring og klaging, det er noe han ikke er fornøyd med. Han virker heller ikke syk på annet vis, ei heller som om han har vondt noe sted, alt er bare galt.

Har desverre ikke råd, men jeg skal ta det opp med HS på tirsdag, har time da alikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...