Gjest Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Hei. Har lånt elektrisk brystpumpe til nå, men tenkte å invistere i en egen. Vet ikke hva som finnes på markedet, men så på apoteket at de selger Avent elektrisk brystpumpe til 1499,-. Jeg har flasker og oppbevaringsbokser i Avent, og hele serien er jo sånn multi-system, så tenkte det var praktisk med ei Aventpumpe. Noen som har den elektriske pumpa, og er du fornøyd? (er jo mye penger å bruke, så greit å vite om den pumper bra og effektivt..)
Madamina Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har den elektriske Avent samt et par ekstra manuelle (man kobler bare de manuelle på den elektriske). Synes jeg får mye bedre sug når jeg pumper manuelt, så den elektriske blir lite brukt denne gang. Men den er til god avlastning om man skal pumpe mye, eller om man vil dobbeltpumpe og synes det er vanskelig. Man kan fort få vondt i armene dessuten med manuell pumping. Husk, på Finn kan man selge utstyret igjen. Så mentalt slår jeg alltid av halve prisen. Man kan jo også komme over gode tilbud. Er man Vitus kunde kan man dessuten få stempel for hver gang man handler for 75kr og dermed oppnå 30,40 og 50% på valgfri vare (men tror grensen stopper ved 500kr). Kan jo sjekke. Men, fantastisk god er den ikke for mine bryst som krever litt mer vakum.
Makko med to små gutter Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Er enig med lektor mø at jeg får bedre vakum med den manuelle... men jeg bruker likevel den elektriske. Men får verken vondt i armene eller brystet av noen av pumpene (det er bare kjedelig med den manuelle) Har også prøvd medela swing, og foretrekker avent sin. Skal få låne medela sin store dobbeltpumpe i dag, blir spennende å se hvordan det fungerer.
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har vært fornøyd med denne, men har ikke prøvd noen annen. Jeg kunne ikke hatt bare manuell pumpe da jeg måtte pumpe mye de første månedene. Men, jeg må si at nå som jeg ikke har pumpet på flere måneder, men nå må pumpe i en periode igjen, så går det veldig vanskjelig. Nå er det jo slik at etterspørselen er lik det tulla drikker, så når jeg pumper nå, så må jeg faktisk øke produksjonen. Jeg vet ikke om det hadde gått bedre med andre pumper, at det har noe med vakuumet å gjøre, men da jeg pumpet regelmessig hadde jeg ihvertfall aldri problemer.
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Var innom apoteket isted og så litt nærmere på den! Er jo kun enkeltpumpe.. Tar jo dobbelt så lang tid da...
Makko med to små gutter Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Da har jeg prøvd den doble medela pumpa... - og er klar til å bytte ut min ;-) Fikk ikke ut noe mer enn vanlig, men det tok 10 min, ikke 30-45min!
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 Ja, det er den jeg bruker, altså den doble medela pumpa (lånt). Er superfornøyd med den altså. Får sjekke om det er noen som selger den her i byen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå