Kæmma og trultene Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Trenger en som kan gå gjennom dører da jeg skal ha mine mye alene i sommer og trenger mobilitet. Har mulighet til begge idag brukt på Finn - hvem er best av dem???
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Babytravel er jo en s.k. "billigvogn" i Sverige, og veldig smal i setene. Vi testet denne da vi vurderte søskenvogn men vår da 1,5 år gamle sønn hadde ikke god plass.. Dessuten er de veldig ofte solbleket når de selges bare et år gamle. (Let på blocket.se der finner du mange slike vogner) OTH vet jeg ingenting om, men det er jo i utgangspungtet en dyrere vogn og forhåpentligvis også av bedre kvalitet. De aller aller fleste søskenvogner er under 80 cm (dørbredde) så akkurat det bør du ikke bekymre deg over. Tror ikke jeg i min leten etter vogn har sett noen vogner som er bredere enn 80 cm... Du har også P&T Sport,Classic og Vibe, ABC Zoom, Graco Quattro Duo/Stadium som går inn i 70 cm dører.
Kæmma og trultene Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 Takk for svar! Da skal jeg sjekke ut flere typer før jeg bestemmer meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå