kitty08 Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 må man ha det? Hvilken type? Hvor får man i tilfelle kjøpt det (oslo)?
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Jeg kjøpte en liten ryggsekk på Morris, de hadde en til gutt og en til jente. Er fra Troll mener jeg å huske? Denne har to rom og en liten lomme foran. Har også sånn rom under hvor det er med et regntrekk/reflex-hette man kan tre over sekken. Du må vel ikke ha en sekk, men greit å ha noe iallfall De minste barna skal jo uansett ikke gå rundt å bære på den sekken på en stund
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Jeg lurte også veldig på det. Erfaringsmessig visste det seg å være unødvendig. De fleste barnehager har skap/hyller til alle barn. Der skal du legge ekstra tøyskift, matboksen ++. Det er ikke mye vi tar med oss til barnehagen hver dag - kun matboksen og frukt i en liten pose. Når de er så små, går de ikke så lange turer heller, og kan i hvert fall ikke bære på en sekk over lengre tid. Synes du godt kan vente med sekk en god stund.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Vi har kjøpt bergans ryggsekk på g-sport til småen på 17mnd. Denne er kjempe god og ganske rimlig. =)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 den har vi også! veldig fornøyd. den kan dessuten brukes hele barnehagetiden, og sikkert lenger også. og vi har tenkt til å bruk dn på små fjellturer osv også senere
Erisa* Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Du må jo ikke ha det, men det er praktisk å ha noe å putte matboks, bamse og ekstra klær (og bleier, for oss som bruker tøybleier) oppi til og fra barnehagen. Vi kjøpte en på H&M for ca 70 kr, funker helt supert. Er ikke hun som bærer den uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå