*surrehue* Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Suger de næringa ut av dere?? MIn gutt spiser og spiser og er en sværing. Jeg raser ned i vekt. Gikk ned med førstemann også, men denne gangen tar det helt av. Er det noen sammenheng tro?
November nurk, i Desember Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 min bare spiser og gråter. STOR gutt. vet ikke hvordan vekta er men energi på 0 nå tror jeg. Glemmer å spise mellom slagene selv da. Håper ting blir lettere da
Prinsesse Brødhue Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Min også bare spiser og spiser! Hun legger godt på seg. Tror vi bare bør la dem spise, dette regulerer de selv. Har gitt mme innimellom for å få litt pause men, hun er ikke noe glad i flasken. Hadde jeg enda gått litt ned i vekt hadde jeg vært fornøyd jeg. Men jeg har store barn, samboer og en mor som er flinke til å komme med drikke og mat til meg!!
Blå + en i magen Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Stor gutt her! Han var 3,3 da han ble født, men fra han var 1 mnd til 5 mnd spiste og spiste og spiste han masse... Følte all energi forsvant ut med melken. Jeg gikk opp 23 kg i svangerskapet, og alt forsvant de månedene uten at jeg gjorde noe for det. Følte det hadde sammenheng. Nå spiser ikke lillegutt mye lenger og vekten har ikke gått opp siden 6 måneder. Han er 9 mnd nå. Så det jevner seg ut. Jeg har gått litt opp i vekt igjen;) Bare sånn at jeg er der jeg var før jeg ble gravid da. Så føler det er sammenheng jeg da... Husker samboer måtte hente mat og drikke til meg mens jeg ammet før fordi jeg ble helt dau;)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Ja jeg kjenner meg igjen! Vi har en stooooor gutt (6 mnd: 9,3 kg og 74 cm lang.) som helst av alt bare vil ha pupp. Jeg har rast ned i vekt etter fødselen, men det er litt mer stabilt de siste to mnd etter at vi måtte til med grøt morgen og kveld. Gjorde det i samråd med helsesøster. Han våknet nemlig 5-6 ganger hver natt og forlangte servering! Nå våkner han "bare" to. (Prøver å nattavvenne fra og med denne uka...trøtt i dag jeg...) Jeg ammer ca 4 ganger om dagen og 1-2 om natta til nå. La på meg 18,5 kg i svangerskapet (mye var vann), og gikk ned alt etter ca 6-8 uker. (Mye på grunn av kolikk-skriking og stress pga det) Nå er jeg på -5 kg fra utgangspunktet. Nå holder det egentlig. Jeg har jo snart ikke rumpe igjen! (Og den som jeg var så "uvenn" med på forhånd, nå savner jeg den!) Jeg kjøper meg stadig nye bukser for jeansene bare henger og slenger på meg. Sambo kommer ofte med kokosboller til meg for å "fete" meg opp. Men når jeg glemmer å spise annet enn frokost og middag, så er det ikke rart at kiloene faller av. Håper jeg skal få litt mer overskudd når junior begynner å sove gjennom natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå