Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Regner ikke med en revulosjon akkurat. Men kanskje noen nye farger. Noen som vet når katalog og vogner er tilgjengelig?
?en til? Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 da jeg var innom butikken ble det sagt i mars, men de hadde allerede inne noen utstillingsmodeller. så hun regnet med at de kanskje kom tidligere:)
tre gulljenter <3 Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Jeg fikk kataligen i posten for en tid tilbake, så fikk jeg sett de nye fargene. Og med beskjed om at de skulle selges fra mars. Men hvis de er begynt å komme på butikkene alt, så skjer det gjerne før da? Jeg skal på shoppingtur i morgen med en venninne, da skal jeg kikke!! Det er helt noe annet å se fargene i virkeligheten!!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 gull 3 også jente Kan du se i katalogen om Simo Duo kommer i brun? Bare kombi som er brun i 08.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Er det noen plass på nett jeg kan se de nyeste simo vognene??2009 modellene?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Det ser ut som at de nyeste fargene er lagt ut under kombivognen på www.simo.no
tre gulljenter <3 Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 De nye fargene på simo duo er BRUN ja ;-) og turkis, mørk rød og aubergine. Og jeg snakket med en dame på simo butikken i dag. Hun sa at noen av fargene kom i slutten av februar og resten i mars...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå