meg83 Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Jeg fikk satt inn 1 egg 19.januar og er altså på rugedag 11 i morgen. Jeg orker virkelig ikke å vente mer og evt. lure meg selv til å tro at jeg er gravid...nå er jeg klar for å få svar, uansett!! Hvor stor er sjansen for å få et troverdig resultat i morgen, tror dere?? Huff, gruer meg noe helt vanvittig, men må bare teste og se hva som skjer... Er ikke Clear Blue Digital best?!
frk bulle Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 ÅH,Gud,så spennende,meg83!! Ja,kjør på,jeg kommer heller ikke til å klare å holde meg helt til testdagen,no way!! For å si det sånn,får du fram en positiv test,så er det jo topp,tror egentlig ikke det spiller så stor rolle hva test du bruker,om den er digital eller ei.Bare litt mer intenst på en måte,hvis det står GRAVID/IKKE GRAVID.En strek er litt positivt med tanke på at den kan være svak nå,og bli sterkere etter hvert! Tror jeg selv går for den typen hvis jeg tester tidlig,så kan jeg heller gå for digitalen på testdagen,hehe! MAAAASSSSSE LYKKE TIL!!!!!!! Du må holde oss oppdatert,blir helt engasjert vettu,hehe!
Tellefanten Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Blir spennede. Sikkert samme hvilken test du bruker. jeg foretrekker også å spare digital til testdagen, syns det er bedre med en med streker der man kan tolke litt. Faren for kjemisk er jo der. Opplevde en gang å få svak pos test rd 13 og neg rd 14. Da jeg ble gravid testet jeg pos på rd 10. Må bare ønske deg lykke til og håper på gledelige nyheter når jeg logger på imorgen
meg83 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2009 Hei jenter! Takk for engasjement, empati og oppmuntrende ord!! Jeg testet altså negativt for noen minutter siden.. Men føler meg litt dum, siden jeg testet om ettermiddagen når jeg bare er på rugedag 11... Spurte hun på apoteket, og hun sa det ikke hadde noe å si når på dagen man tester, men så jo i bruksanvisningen etterpå at man bør gjøre det om morgenen, som jeg jo egentlig også trodde jeg visste..hehe.. Skal uansett teste i morgen tidlig også!! Og fortsette fram til søndagen... Håper virkelig at dette ikke var det endelige resultatet!! Huff, ble litt teit dette... Dessuten kom det BITTELITT rødlig på papiret i stad, som jeg virkelig håper er den positive, og ikke negative, formen for blødning..huff og huff...
Lady-alice Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 hei...er såååå spent...har du testet i dag eller????? jeg var dom jeg..testet i dag jeg...rugedag 8...og selvsagt så var den negativ...håper det bare var for tidlig..... nå skal jeg ikke teste før rugedag 14 eller 15.. håper på svar fra deg snart,....det er sikkert fler enn meg som er kjempe spent på resultatet. lykke til
Lady-alice Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 uff da=(...men ikke ta det ille opp....den kan enda teste positiv vettu...bare det at rugedagene før dag 14 er egentlig for tidlig.. men så utolmodige som vi er da så kan vi jo ikke hjelpe for å teste før. men ikke mist motet.. tenkte akkurat på deg og da jeg la inn innleget mitt nå så var du akkurat før meg med innlegget dit. masse lykke til ..... klemmer fra alice=)
meg83 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2009 Hei! La akkurat inn et innlegg rett over her =) Som du skjønner har nok jeg også vært litt dum i dag...
meg83 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2009 Hehe, der skrev vi visst samtidig igjen! Men håper du har rett, og så håper jeg at vi begge snaaart får positiiiiiiv test!!! =) Ha en super dag videre!!
Lady-alice Skrevet 29. januar 2009 #9 Skrevet 29. januar 2009 ja hehe...=) helt enig ..får virkelig håpe at vi tester positiiiiv snart=)=)=)=) håper du får en fortsatt fin dag og super kveld videre oxo... =) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå