Gå til innhold

Tønsbergs-treff mandag 9.februar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK. Vi ble enige om annenhver mandag. Kl. 18. men du kan jo bare komme litt senere da, Veslemus? Vi satt jo til 21.30 i dag f.eks:)

Skrevet

Da ble dere jo sittende en stund. Så koselig da :o)

Hvor mange møtte opp?

Skrevet

Ja, kan jo komme når jeg klarer, kan være at jeg får til kl seks,men mulig det lir kvart over og. Skal prøve å komme i uke 9 da :) Håper denne kvalmen gir seg snart..

Skrevet

Frøken Elin: vi var vel 7 stykk denne gangen også, men ikke de samme 7, så mye potensiale her:)

Veslemus: ja, er jo bare å komme når man har tid. Man MÅ jo ikke være der på slaget 18 heller;) Håper du er mindre kvalm snart. Hvilken uke er du i?

Skrevet

kipt at jeg ikke fikk kommet på mandagen..hadde planer om det...men har ligget med omgangsyke og diare i alnge tider nå så det ble desverre lit vanskelig...kommer sterkere tilbake neste gang tenker jeg:) det er så morro å bli ennå mer kvalm enn det man er fra før av som gravid liksom....;)

Skrevet

Hei igjen meg & lille vampyr på tjukka

Jeg er i uke 8. Fullgått 8 uker på mandag, så neste treff er jeg fullgått 9 uker, og begynner på min 10. uke :) Spennende.

Skrevet

Jeg vil også på treff! Men tør ikke helt enda, er bare i sjette uke foreløpig. Vil at tiden skal gå fort nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...