Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Prøvd å få barn med mannen min lenge, og eggløsningstester halve mnd for å prøve å treffe. Fikk nesten positiv test på morgenen, og tenkte at det var ok å dra på fest når jeg ikke var gravid enda, ikke engang eggløsning enda. Har daglig sex med mannen min minst 2 ganger hver dag for å bli gravide, og ligger lenge etterpå for at sæden ikke skal renne ut. Var på fest for en mnd siden den dagen jeg hadde nesten positiv test, hadde sex med mannen min før og etter festen, men på festen ble jeg fryktelig full, og var halvveis bevisstløs en periode (hadde tatt noen smertestillende tidligere på dagen, så det gikk helt feil med drikkinga) Våknet av at en bekjent var på vei til å trenge seg inn i meg, og jeg klarte ikke få han vekk før etter kanskje 20-30 sekund. Han kom ikke inn i meg. Jeg ble helt hysterisk, dro på voldtektsmottaket dagen etter, tatt HIV-test og klamydiatest. jeg fikk tilbud om angrepille der, men tenkte da at jeg kunne vel ikke ha blitt gravid etter så få sekunder, og ingen utløsning. Jeg var jo overhodet ikke kåt, så var knusktørr, og han var ikke ordentlig stiv engang. Så tok ikke angrepilla, i og med at jeg hadde eggløsning rundt den tiden. Men sa ingenting til mannen min... jeg er så grusomt redd at han vil gå fra meg, jeg VET han vil gå fra meg. Er så usikker på hva jeg skal gjøre, ta abort, han er jo SÅÅÅ glad jeg er gravid nå, mens jeg klarer ikke glede meg. Er så redd for at det skulle lekket noen dråper som kunne gjort meg gravid. Noen som vet hva oddsen for å bli gravid etter dette er? Dagen etter var nemlig eggløsningstesten positiv... Hadde samleie med mannen 3 ganger den dagen, og 2 ganger dagen før.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Jeg reagerer bare på en ting her. Du sier jo at du ikke var med på samleie. Du dro på voldtektsmottaket. Hvordan kan du tro at mannen din vil forlate deg dersom du ble voldtatt??? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 han tåler ikke tanken på at jeg har hatt en tidligere kjæreste engang, kan ikke nevne en x eller noe for han. jeg bare vet det. han ville gått fra meg... jeg har ikke anmeldt det, kun vært på sykehuset for å få tatt prøver.
Elsamor Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Kan ikke engang forestille meg hvordan du har det. Bare graviditet i seg selv med alle hormonsvingningene kan jo vaere ille nok. Tror sjansen for at du ble gravid ved voldtekten er veldig liten, men jeg er jo ingen lege. Jeg synes du burde snakke med psykolog, tror det virkelig kan hjelpe dersom du snakker med noen som ikke kan si det til noen! Det er jo virkelig ikke din skyld, det spiller ingen rolle om du var dritings og helt i koma. Skjoenner at du er redd for at mannen din skal gaa fra deg, men dersom du forteller ham det saa boer han faktisk bare stoette deg, ikke klandre deg. Men det er jo ikke alltid saann menn funker. Tror det er stor fare for at du kommer til aa ha angst veldig lenge dersom du ikke snakker med noen. Ingen fortjener at noe saant skal skje med dem, faen ta han fyren. Du vil ikke anmelde ham da?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Jeg er mann og forstår meg litt på mannen din, men jeg ville støttet kona mi gjennom det du nå går gjennom. Jeg tror alle menn ville støttet opp om dette. Dersom du velger å snakke med mannen din er dere to som gjør dette sammen. Jeg håper du slipper å gå gjennom dette alene. Dersom mannen din er barnefaren vil dere få en fin start. Dersom du velger å skjule alt sammen kan det bli vanskelig for alle. Jeg tror ikke voldtektsmannen er barnefaren, men så lenge det er en liten mulighet bør det sjekkes etter fødselen. Så kan det bli enklere for deg og mannen din om dere anmelder voldtekten slik at dere har overtaket. Håper du finner noe trøst i dette. Håper du har familie du eventuelt kan snakke med også. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå