Gå til innhold

God gammel dags husholdningssaft er jo knall!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare rope ut min store takk til husholdningssaften!! :D

Jenta vår på 7 mnd eeelsker den!!! :-D :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart hun gjør.... den smaker jo søtt.....

Skrevet

Hvorfor gir du henne saft? Er ikke sukkerfanatiker altså, men det kan hende du får problemer med å gi henne vann senere....

Skrevet

skrev om problemet mitt tidligere..jenta vår har vært vrien den siste uken både i mat og drikkeveien..

idag fikk ikke hun i seg noe overhodet før på ettermiddagen!!

så er om å gjøre å få i ho så mye veske som mulig..

var helsesøsteren som sa at jeg fikk prøve saft..hadde faktisk ikke tenkt på saft som et alternativ.

derimot har vi fristet med pupp, FIRE typer mme, div drikke, vann osv osv...men nå drikker hun saft og tror dere pina meg ikke vi klarte å lure i ho litt grøt ikveld også???? :-D

så nå får saft være saft..ho får i seg veske og jeg har fått nytt håp....

ho har gådd ned nesten 500g på en uke nå... :-S så er på tide å snu trenden!!

Skrevet

Ok, da skjønner jeg... :)

Håper det forsetter og at hun får tilbake matlysten da! :)

Skrevet

Skjønner at det er en lettelse å få i henne noe, men ville

valgt ferskpresset jucie uten tilsetninger blandet ut med vann eller "babysaft" fra Nestlé hvis du må gi saft. Jeg er ikke fanatisk, men ingen baby på 7 måneder har godt av sukker og konserveringsmiddel som finnes

i husholdningssaft.

Skrevet

håper det jeg og :D har vært så frustrert nå..er så frustrerende når man vet at ungen din ikke får i seg nok...

Og kan ikke forstå hvordan jeg ikke har tenkt tanken om saft tidligere..hehe...har gådd gjennom ALT av "lovlige" drikkevarer til henne..men noe så enkelt og trygt...hehe... ;-)

Skrevet

Det går nok helt fint det. Unger tåler litt. Og hvis det hjelper på matlysten så er det jo ikke noe problem :) Går jo ann å trappe ned etterhvert som det ordner seg..

Skrevet

de gjør det...

:-)

Hun har vært så slapp stakkars..men er ikke rart..sist hun spiste et normalt grøtmåltid var for EN UKE siden...

så da får sukker være sukker.....

er så glad og lettet nåå... :D

Skrevet

Det er vel bra hun får i seg noe med sukker i da så hun får litt energi. Da orker hun kanksje noe annet også etterhvert (O;

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...