Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 uff nå er det mye hoste og feber sist onsdag som varte til søndag og feber igjen idag!!! Er dette unormalt? akkurat begynt i bhg men feber har vel ike noe md det å gjøre?
Ranveig R Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Jenta vår blei forkjølt (feber, snørr og hoste) forrige laurdag. Hadde feber til mandag. Blei deretter bedre og bedre av forkjølelsen, men fekk feber igjen på fredag. Heldigvis varte det berre den eine dagen/natta, ho var feberfri igjen på laurdag, men hostar litt enno. Eg ser for meg at i sånne tilfeller har kroppen jobba veldig for å bli kvitt eit virus, men så har den rett og slett ikkje heilt klart å ta knekken på det, så kroppen skrur opp temperaturen igjen for å ta siste resten. Eg var/er ikkje bekymra for jenta vår, trur neppe det er noko å bekymre seg for med ungen din heller, så lenge det "berre" er forkjølelse og h*n er etter forholdene i grei form. Ungar flest blir jo mykje sjuke når dei akkurat har begynt i banehage, og det kan jo og vere at det er eit anna virus som har fått fotfeste i den lille kroppen. Det er jo så mange "å ta av"... God bedring )
Fridis Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Feber kommer av betennelse i kroppen (virus ell bakteriell). Trenger jo ikke være noe alvorlig. Det går en del lunge og luftveisbetennelser nå. Så vær bare litt obs på hosten til småen. Er jo ikke vanskelig å få fastlegen til å lytt på lungenen hvis du føler at det varer lenge, og det er en del slim der. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå