Gå til innhold

stikk pille bare spretter ut igjen jo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

får det ikke til, trenger noe tips her jeg...mini er 11 mnd snart 1år og ser han synes d er pyton...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff,ja-det er ikke moro de første gangene..

Vi slet også med at den spratt ut igjen og gutten gråt og gråt,stakkar..

Men det vi gjør-og som funker nå-er at vi tar et godt grep om føttene, som om man skal skifte bleie,og løfter opp,stikker pilla inn så langt du får den og holder den inne bittelitt!Ikke slipp med en gang,altså.

Vi bruker også å "varme" pilla opp litt først.Gnir da litt på tuppen så den blir mykere..

Håper dette var til nytte-lykke til!

Skrevet

jaa tusen takk uffe er ikke moro, gutten lå der med tåre sprengte ØYNE...huh. får kjenne på han når han våkner igjen ;)

Skrevet

Hadde samme problemet her.. og fikk da anbefalt å gå over på flytende feber ned settende..

Skrevet

Stikkpiller gikk greit da sønnen var var mindre, men fra ca 11 mndrs alder har det vært akkurat det samme som hos deg. For en måneds tid siden (da var han 14 mndr) byttet vi til flytende pinex med jordbærsmak, stor suksess! Nå begynner han nesten å gråte fordi han ikke får mer enn tilmålt dose, he he :-)

Skrevet

Det er dessverre litt forvirrende med stikkpiller, men den flate enden skal altså inn først. Når man passerer lukkemuskelen og denne automatisk lukker seg vil stikkpillen fungere som en liten rakett fordi den butte enden får en ekstra dytt via muskelen. Her smører vi litt vaselin på den flate enden før vi setter inn.

Skrevet

Her er et tips som garantert vil hjelpe. Tro det eller ei, det er faktisk den butte enden som skal inn først. De er laget slik sånn at den spisse enden ikke skal gli ut igjen. Anotomien ordner resten=) Det ser jo ut som den spisse enden skal først inn, men det stemmer ikke. PRØV

Skrevet

vi har alltid tatt den spisse enden inn først å det lærte vi også på sykehuset.. men vi holder oppe beina, dytter inn å kniper sammen rumpen litt etter på.. ikke hardt men slik at den ikke spretter ut igjen.. fungerer alltid.. snuppa er 17mnd

Skrevet

Vi puttet alltid den spisse enden inn først. Den datt ut hele tiden. Så prøvde vi den butte enden og da gled den rett inn. !!!

Skrevet

De aller fleste putter den nok inn med den spisse enden først og det føles jo egentlig naturlig.

Jeg gjorde det selv og strevde med at den spratt ut igjen.

Så leste jeg et sted at dette var feil. At det er den butte enden som skal inn først og etter det har jeg gjordt det har den aldri kommet ut igjen..

så snu den så ordner dette seg :-)

Skrevet

kjøp sugetabletter heller. De løser seg opp veldig fort og er veldig "populære" her i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...