MathildeC Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 En dag over IKM nå, skrev for noen dager siden på bligravid at jeg innbildte meg jeg så noe svakt noe på testen, men trodde helt ærlig jeg så syner!! Stirret jo så lenge... Hadde et håp om at det klaffet denne mnd, om ikke annet hadde vi masse sex selv om jeg ikke tok EL-test så vet jeg jo cirka når jeg har EL (28 dager syklus, EL ca dag 15-16). Mannen går på sink og selen, for vi brukte nesten et år sist gang og han fikk konstatert dårlige svømmere. Så jeg trodde jo vi aldri skulle ha flaks igjen, var overbevist om at det var pur flaks sist gang og at enten jeg hadde fått dårligere egg eller han svømmere... alt det man tenker på. Vi har prøvd siden juni, så det tok en liten stund. Så i dag gikk jeg på do 100 ganger på jobben og var like begeistret hver gang det ikke var tegn til rødt :-). Og tok en test til da jeg kom hjem..og der var det en strek. Så nå sitter jeg her og lurer på hvordan jeg skal fortelle mannen! Jeg er kjempeglad, men har ikke helt tid til å glede meg som sist gang.. har en liten jente her som begynner å lure på hva som feiler meg..Hun er 18 mnd nå, så blir litt over 2 år når hun blir storesøster.
trebarnsmamma84 Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer så masse=) Eg skreiv eit dikt til mannen min eg,når eg skulle ha nr2=) er ikkje så veldig kreativ,var det beste eg kunne finne på=) Masse lykke til med svangerskapet=)
Ranveig R Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer så mykje! Det må vere fantastisk å få det til når ein tenker at kanskje det ikkje går... Med nr 2 var mannen min - om ikkje akkurat MED meg på do, så i alle fall ikkje langt unna, så vi såg testen samtidig. Med første gjekk eg på bokhandelen og kjøpte "pappabok" til han og svangerskapsdagbok til meg og så fekk han innpakka bok då han kom frå jobb ) Vi har 2 år og 6 veker mellom våre, det er veldig greitt. Igjen gratulerer - og lykke til med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå