Gjest Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 mi på 26 dager spiser ca hver 3-4 time hele døgnet.. kan skje hver 2 også om vi kommer ut av rytmen. men leser overalt at de spiser så masse om kvelden pga melka blir så tynn.. åssen er det i deres tilfelle.. dere som ammer
Marihønemamma til prinsesse Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Min kan spise hver halvtime til time mot slutten av kvelden. Jeg blir litt "sprø" av det, men så spiser hun skjeldnere ila dagen og natta. Hun er 10 uker og alltid vært sånn.
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 kansje hun av min også begynner med det når melka stabiliserer seg.. for nå er det så mye at jeg må skifte håndkle som jeg har i sportstoppen flere ganger til dagen.
musketingen Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Det er ikke alle som spiser oftere om kveldene. Min mellomste gjorde ikke det, og det var deilig! Minstemann er bare litt over tre uker, men foreløpig spiser han oftere om kveldene. Håper det stabiliserer seg eterhvert:)
LilleBjella Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Det er vel ikke helt riktig at melka blir tynn mot kvelden....men man får gjerne mindre menger, men til gjengjeld er melka mer feit og metter godt for en lang natt. Men bare pris deg lykkelig du for at du ammer så hyppig som du gjør. Her går det som regel i annenhver time fortsatt.
Septemberprinsen Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Gutten min spiste også ofte og mye på kvelden, akkurat som om han "bunkret" opp for natten. Syntes det var deilig jeg da, for han våknet bare en gang til natten for å amme.
Gjest yrild Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 vi har også ca hver 2-3 time på dagtid, men "hele tiden" på kvelden (på natta hver 3-5 time). er litt slitsomt, men jo kos også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå