Gå til innhold

Vurderer sterkt silikon....

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg ammet 2 barn og brystene mine ser helt jææævelige ut!!! Noen her som har silikon, og som kan fortelle meg hvor jeg evt. kan gjøre d? er d vondt? Og hvor mye la dere inn??

Håper på svar. :)

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt meg time på Christiania park klinikk i Oslo:) Skal til konsultasjon om en uke, og har satt av dag til operasjonen i april. Gruer meg og gleder meg. Venninna mi gjorde det da hennes sønn var 5mnd, og det ble kjempebra. Hun tok mer enn hva jeg skal ta da...350g i hver. Jeg tar vel 270g kanskje. Kan heller skrive mer når jeg har vært på konsultasjon. Vet der er litt vondt døgnet etter operasjonen, og man må holde seg i ro dagene etter..og gå med sportsbh i 6 uker. Men da er man fit for sommeren:) Koster rundt 26 000,-

Skrevet

Gleder meg sykt til å gjøre dette ejg og. er litt langt fram nå da babyen min er bare 3 mnd ennå, men jeg ser tegninga......

jeg orker bare ikke å være misfornøyd og flau de siste 50 årene av mitt liv.....jeg vil bli skikkelig feminin og sexy igjen!

LYKKE til :):)

• 2 uker senere...
Skrevet

Da har jeg vært på konsultasjonen, og han mente jeg skulle ta 365g i hver...wæææ...syns det hørtes litt mye ut men. Det så jo også litt stort ut, men allikevel så er man jo vant til de man ha..Og mine er hengete altså. Koster 25.000.

Så operasjonen er i April, og nå gruegleder jeg meg. Gleder meg til ferdig resultat, men gruer meg til selve operasjonen og dagene etter.

'Lykke til selv;)

Skrevet

Hei!

Hva skjer på konsultasjonen? Hvordan fårdu "prøvd" du kommer til å se ut med diverse størrelser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...