Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag er det 6 uker siden jeg fødte...har blødd hele tiden,men i en og en halv uke ca har jeg ikke blødd noen ting.. nå kom det blod tilbake igjen,og jeg har mensensmerter,så da regner jeg med at det er mensen jeg har fått??

Jeg fullammer,foruten at han får en flaske mme på dagen og en p åkvelden før leggetid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vere skorpa etter morkaka og...som løsner....Det gjorde det hjå meg ca 6 veker etter fødselen...ingen blødning etterpå

Skrevet

ææsj,da hørtes det bedre ut med mensen hehehe..

takk for svar :)

Skrevet

Berre hyggeleg du=);P men ein kan faktisk få mensen så tidleg og!!!!om ein er max uheldig....

Skrevet

Jeg blødde i 5 uker. så en uke stopp, men så var d på an igjen i en uke. Da trodde jeg også det var mensen. men fjortendager etter første "mensdag" fikk jeg en ny blødning som varte en uke. Slik holdt det på til ca 10-11 uker etter fødselen. Men da ble det stopp helt frem til nå 6 mnd. fikk mensen igjen for et par dager siden.

Men mora mi fikk mensen tilbake 8 uker etter føsel så ja det er fullt mulig å få den tidlig...

Skrevet

Jeg blødde hver dag i 7 uker etter fødselen også stoppet det opp i 8 dager og da kom mensen... Nice. Not!! heheh Var temmelig lei av blod for å si det sånn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...