fostermor*stolt mamma* Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Det svir som helsike når jeg stikker da... fy søren dette lover ikke godt.... syter av en liten nål og en liten dose nå... hæhæ jammen skal jeg få kjørt meg:P Hvor stikker dere andre? bare i magen?
Olianna Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Hei du! Uff, ikke noe særlig å grue seg til hver dose da! Er på sprøytedag 8 i dag, og syns det går veldig greit. Passer på at pennen har ligget i romtempratur ihvertfall i 15 minutter før jeg bruker den. Så klapper jeg litt hardt på huden hvor jeg skal stikke, klyper i en hudfold, og stikker. Det har vært helt smertefritt. Ja jeg stikker bare i magen. Lykke til!
meg83 Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Hei =) Jeg er ferdig med stikking for denne gang, men har bare stukket i magen. De første gangene gjorde mannen det, men gråt av redsel da jeg måtte gjøre det selv... Hos meg har det egentlig gått mye bedre enn forventet, men er ikke noe behagelig med den sviinga! :-/ Snart er du ferdig, og tenk på hvilken premie du kan vinne!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå