husmus &2 Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Nøstebarn har mye fint, men jeg skulle ønske jeg kunne finne noen fine vinterdresser i ull som kan fungere som det ytterste laget når vi er ute. Jeg må helt åpenbart skynde meg å lære meg å strikke, men inntil videre er jeg prisgitt fabrikklaget. Jeg har en fra Joha som er ok, men skulle gjerne hatt noe som er tykkere. Uansett, hvor kjøper man fine ullplagg (nå tenker jeg selvsagt ikke på barnas hus, babyshop osv).
Lotta med novembergutt Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Fant du ikke noe på nøstebarn? Vi bruker ullposen til nøstebarn når vi er ute (baby er 3 mnd). Har da ullundertøy, vanlige klær og denne ullposen utenpå! Den er kjempefin - mini er alltid god og varm, også er det så utrolig enkel å ta av/på. Bruker den også når vi er ute og kjører
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Vi har en super heldekkende ulldress som vi har brukt i hele vinter, passe tykk og med fot og glidelås..Veldig grei å ta på, og ypperlig å ha over ullundertøyet. Merket er Name It Newborn, 100 % merinoull...Anbefales!
Septemberprinsen Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Har du sett på nettsider som by-torinn og mortil3? Ellers så har jo sparkjøp masse ullundertøy til baby...
Septemberprinsen Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Sjekk også ut nettsiden til lille tordivel- de selger flere merker som har ullklær (bla Nordlie)
WildPrincess Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Vi har denne vi også veldig fornøyd. holder frøkna god og varm i dunposen når det er kaldt ute Vår er kjøppt på Exit
husmus &2 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2009 Takk for tips! Skal innom Nøstebarn i morgen, så jeg skal ta en titt på den posen! Lykkelig, hvor kjøpte du den?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 Fikk den i barselgave, men d er visst en egen Name It butikk på Byporten har jeg hørt...Veldig fornøyd m den som sagt (og nå har jeg fått samme drakta, men i str 68, av en kollega, så jeg er veldig happy nå- greit å slippe å tenke så mye på hva jeg skal kle på..)
husmus &2 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2009 Takk takk. Da skal jeg ta meg en titt innom der. Jeg har helt åpenbart fritidsproblemer for denne klesproblematikken for kald/varm driver meg til vannvidd. Ja, jeg vet jeg er nervrotisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå