Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

han våkner opp tidligere og tidligere hver natt,ligger og ler når jeg går bort til senga hans...for mye søvn på dagen??mn får han jo ikke til å være lenger våken enn to timer uansett...eller kan d være økedøgn?sovner med litt mat..han var avvent med pupp til ca kl.f.er 5 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem. Hun er 3 mnd. Gått fra amming en gang per natt til to eller flere. Hun ligger å skravler, stønner og sutrer, vrir seg fra side til side. Er også sutrete på ettermiddag/kveld. Har pågått i flere dager nå. Trodde det var økedøgn så jeg ammer og ammer, men ser ikke ut til at jeg får mer melk... Hjelper iallefall ikke.

Skrevet

Det har vært samme her i noen dager nå.. Våknet midt på natten, er lys våken, ligger å "snakker" med selv selv, og er så blid. I går oppdaget jeg at han holder på å få ei tann. Du kan jo sjekke om dette er tilfelde hos din gutt også. Min er også 5 mnd.

Skrevet

tenner,ja,har tenkt på d.han gnager på knoklene sine,klør i munnen..men d har han gjort flere uker...mn d har kansje blitt litt mer intenst.takk:)vi er ikke alene;)

Skrevet

Ja, han har holdt på her også siden han vart 2,5 mnd, men gnaging på knoklene og egentlig alt han har kommet over, og sikler som en helt! Så jeg har heller ikke tenkt i de baner om at det var tenner på vei ennå. Så ble litt overraska når jeg plutselig oppdaga det gitt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...