LilleTrilleMille Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Hvordan oppbevarer dere kaka? Kan jeg lage kaka kvelden før servering og la den stå i kjøleskapet over natten?
dumme mamma Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Hadde laget kaken bortsett fra kremen på toppen og hatt på den om morgenen som kaken skal spises. Da smaker kremen bedre. Kaken ellers kan godt lages dagen i forveien. Gjorde dette senest i helgen jeg...
power puff Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 har bare kjøpt kaka jeg på deli de luca og der fryser de den. kunne du sendt meg oppskriften, har så lyst til og prøve meg på den!!!
Synnøve_Solbakken Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Jeg lager alltid kaka kvelden før servering, smaker ikke gammel neste dag da! Oppbevarer den i kjøleskap.
LilleTrilleMille Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2009 Tusen takk for svar. Da lager jeg kaka ferdig dagen før og legger på kremen på toppen og pynter den når jeg skal servere den. Jeg fant oppskrift her inne på kokeboken forumet :-) Skal prøve den for første gang på fredag. Er ikke så flink på kaker å slikt, men den hørtes ganske enkel ut å lage.
power puff Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 ok! takk. da blir det kake til helgen...mmmm....
dumme mamma Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 ja, den er enkel og veldig god. prøv også after eight festkake på detsoteliv.no. ikke så enkel, men supergod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå