Gå til innhold

Ikke glad mer. (vdr SA)

Anbefalte innlegg

Uff, så ser det ut som det har skjedd meg.. Var hos legen på mandag, hun mente 7+4, termin 11.9. Alt så bra ut... Men i dag våknet jeg, gikk på do, og BLØDDE. Åååååå... Ble selvsagt redd og ringte legen. Hadde ikke vondt eller noe, bare blod.. Hun kunne ikke si annet enn at det var et godt tegn at jeg ikke hadde vondt i magen, og at det kunne være noe med slimhinnene. Anbefalte meg å ta UL. fikk time på Volvat, og der så vi svangerskap, men ikke noe foster.. Jeg ble så lei meg!! Men mitt ørlille håp eksisterer fortsatt, gynekologen sa at jeg ikke var så langt på vei, muligens ikke mer enn 5 uker, og da ser en UL sånn ut.. Så hvis jeg slutter å blø, skal jeg komme tilbake på UL om 2-3 uker.. Men det er jo for godt til å være sant.. Har jo tross alt blødd en del.. Fortsatt kvalm og øm i puppene,men... Nei, nå er alt bare leit.. Uff....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139536961-ikke-glad-mer-vdr-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj, det var triste greier. hvor sikker er du på når du hadde EL da? Jeg har samme termindato som deg og var på Ul på mandag og så både foster og hjertelag. har hatt en sa før, og da kunne de se et "svangerskap" men ikke noe foster inni. da begynte blødningene først, og så smertene, men de var ikke intense, mer som menssmerter. men blødningen varte lenger enn en mensen.

MEN: Blødninger tidlig i svangerskapet behøver ikke bety SA, lest om mange osm har blødd hvor d ikke har vært noe galt! men hadde selvsagt som deg vært bekymret for det hvis jeg visste at jeg ikke var fem uker på vei. (man kan ikke "se" noe levende foster m hjerteslag før uke 6)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...