*papilla* Skrevet 28. januar 2009 #1 Del Skrevet 28. januar 2009 Er 9 dager forsinket, har følt meg veldig rar i kroppen den siste uken. Har hatt mye "vondt i magen" og føler meg veldig oppblåst. Om jeg skulle være gravid er det ikke planlagt, men både jeg og sambo er enige om at skjer det så skjer det:) Skulle jo være liten sjans da jeg har gått på pp, men har faktisk blitt gravid en gang før på pp, så det er ikke 100% sikkert. (mistet den gang). Har ikke tatt test enda, er litt nervøs samtidig som jeg faktisk håper på positivt resultat:) Jeg tenker på det konstant, og blir nok litt skuffet om det ikke skulle være noe der... Sambo reiser med jobben, så vil prøve å vente til fredag med testen, vil ha han der...men spørs om jeg klarer vente:) Håper jeg kan melde meg inn her skikkelig om noen dager!! Wish me luck;-) Til alle dere som allerede har fått glad-nyheten: Gratulerer så mye!! :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139536905-litt-tidlig-%C3%A5-si-men-forh%C3%A5pentligvis/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå